  • 1. Data: 2010-06-28 07:04:30
    Temat: Pentax K-x
    Od: "OpeK" <o...@n...com>

    Witam,
    kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak rozladowuja
    akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy 5 a 10 zdjec i
    trzeba znowu ladowac.

    --
    OpeK

  • 2. Data: 2010-06-28 07:24:34
    Temat: Re: Pentax K-x
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:04:30 +0200, OpeK napisał(a):

    > kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak
    > rozladowuja akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy
    > 5 a 10 zdjec i trzeba znowu ladowac.

    Temat akumulatorów w Pentaksie KX był już opisywany w internetach.
    Pogóglaj.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-06-28 08:04:13
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-06-28 09:04, OpeK pisze:
    > Witam,
    > kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak
    > rozladowuja akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy
    > 5 a 10 zdjec i trzeba znowu ladowac.

    Wywalić stare akumulatory, kupić eneloopy i robić zdjęcia.

    --
    tomafek

  • 4. Data: 2010-06-28 11:05:51
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy 5 a 10 zdjec
    > i trzeba znowu ladowac.

    enelopy owszem, ale zobacz jaki masz firmware - jesli 1.0 to zaktualizauj do
    1.01
    Poza tym potrzebna jest ładowarka procesorowa 4 kanałowa (każdy kanał
    oddzielnie)
    I będzie ok. Podaję za forum Pentaxa - sam nie mam tego aparatu.
    Gdyby kolega zrobił troche fotek, takich różnych i mi podesłał będę
    wdzięczny- zastanawiam sie czy go nie kupić czy dozbierać do canon eos550d.

    Jerzy

  • 5. Data: 2010-06-28 12:25:03
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 28 Cze, 09:04, "OpeK" <o...@n...com> wrote:
> [...]
    > akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy 5 a 10 zdjec i

    Niestety stare i gorsze accu nie chodza z tym aparatem. Czasem wcale.
    Eneloopy ladowane na 4 kanalowce pozwalaja na zrobienia 1000-1200
    zdjec bez blysku, bez problemu. Nowszy soft- 1.01 pozwala lepiej
    pracowac wskaznikowi baterii. Kup Eneloopy lub GP- Recyko, lub
    Panasonic- Infinium, dwa komplety i sprawe zasilania masz z glowy.
    Czesc.Ch.

  • 6. Data: 2010-06-28 14:41:54
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JerzyR" <j...@d...pl> napisał:

    > enelopy owszem, ale zobacz jaki masz firmware - jesli 1.0 to zaktualizauj
    do
    > 1.01

    Miałem 1.0, mam 1.01 i jakichś znaczących różnic nie widzę - fakt, ze
    używam jedynie Eneloopów, Varty Ready2Use i Pansoniców Infinium. Na
    wszystkich tych typach akumulatorków mój KX w obu wersjach software'u radził
    sobie dobrze. Być moz e wpzrypadku akumulatorków starszej generacji zmiana
    software'u coś zmienia - przy moich różnicy nie zauważyłem.

    > Poza tym potrzebna jest ładowarka procesorowa 4 kanałowa (każdy kanał
    > oddzielnie) [...]
    >[...]

    To fakt - warto zainwestować w dobrą ładowarkę - w przeciwnym przypadku
    może się okazać, że przyczyną problemu jest kiepskie naładowanie
    akumulatorów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2010-06-28 22:04:10
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak
    > rozladowuja akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy 5
    > a 10 zdjec i trzeba znowu ladowac.

    Wgraj najnowszy firmware, kup eneloopy i ustaw w opcjach na NiMH.

  • 8. Data: 2010-06-29 07:19:56
    Od: Arek Wołowicz <w...@C...pl>

    Witam.
> [...]
    > kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak
    > rozladowuja akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy

    W zestawie nie dostałeś baterii? Pentax daje rewelacyjne bateryjki,
    które z K-X działają dłuuuugo. Co do akumulatorków to już dostałeś
    sugestie.

    Pozdrawiam,
    Arek.

  • 9. Data: 2010-06-30 06:02:08
    Od: "OpeK" <o...@n...com>

    Uzytkownik "chomsky" napisal
> [...]
    > pracowac wskaznikowi baterii. Kup Eneloopy lub GP- Recyko, lub
    > Panasonic- Infinium, dwa komplety i sprawe zasilania masz z glowy.
    Recyko i Infinium wlasnie zawiodly stad pytanie. Wczoraj kupilem Eneloopy,
    ustawilem na NiMH i nacykalem juz ok. 100 zdjec i dalej wskaznik zielony!!!
    A dotychczas 10 zdjec i dobranoc :) Zobaczymy jak po pierwszym ladowaniu
    beda dzialac. W kazdym badz razie dziekuje wszystkim za pomoc! :)

    --
    OpeK