  • 1. Data: 2010-06-27 22:31:51
    Temat: ISLANDIA PLENER FOTO
    Od: pancolar <p...@g...com>

    hej

    montujemy plener fotograficzny oparty na ekipie z olympusclub.pl
    Jedziemy na Islandie na rejon 10 dni
    po drodze zwiedzamy najciekawsze miejsca z południa wyspy Ma byc
    niskobudzetowo :)

    * Keflavik
    * Geysir
    * Gulfoss
    * Landmannalaugar
    * Skeidararsandur
    * Skaftafel
    * Svartifoss
    * Jokulsarlon
    * Vik
    * Skogafoss
    * HraunFossar
    * Bluelagoon

    Wyjazd typowo fotograficzny z czasem na rozstawienie ststywu i
    zrobienie zdjęć :)
    Generalnie piękne plenery i fajna ekipa

    fotoopis tutaj :

    http://www.dobas.art.pl/islandia_opis.html

    mamy wolne miejsce dla 3 - 4 osob

    Jesli ktos jest chętny piszcie na dobasNA dobas.art.pl

  • 2. Data: 2010-06-27 22:55:19
    Temat: Re: ISLANDIA PLENER FOTO
    Od: pancolar <p...@g...com>

    cena - rejon 3,5 kpln ZA PRZELOT wynajem samochodu i ubezpieczenie
    do tego trzeba dolizyć noclegi i żarcie - tak na prawde już groszowe
    sprawy

  • 3. Data: 2010-06-27 22:59:21
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-06-28 00:31, pancolar wrote:
    > hej
    >
    > montujemy plener fotograficzny oparty na ekipie z olympusclub.pl
    > Jedziemy na Islandie na rejon 10 dni

    Dlaczego w obu przypadkach nie zacząłeś od tego drobiazgu jakim jest
    szacowana cena na poziomie 3500zł?
    Nie zabieram głosu, że to dużo czy mało, ale wygląda jak byś się wstydził
    tego faktu, a jak na wycieczkę 10 dni to dla wielu mocny wydatek
    jakkolwiek sam kraj byłby naprawdę bardzo ciekawy.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 4. Data: 2010-06-27 23:07:09
    Od: pancolar <p...@g...com>

    On 28 Cze, 00:59, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    dominik.

    Jest to najdroższy kraj w europie
    cena obejmuje przelot wynajem busa i ubezpeczenie uczestnikow
    i jest na prawde wyjatkowo niska jak na fakt spedzenia prawie 2
    tygodni
    w najdrozszym europejskim kraju :) niczego sie nie wsydze i uwazam ze
    w porownaniu do 15,900 zł od osoby jakie zbiera Wielicki 3,5 kPLN to
    na prawde wyjazd po kosztach i trzeba zdawać sobie z tego sprawe.....

    Kraj swoje kosztuje i niestety jest wymagajacy finansowo a wyprawa
    pomyślana jest tak aby jak najwiecej mizna bylo zobaczyc

  • 5. Data: 2010-06-27 23:08:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "pancolar" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > cena - rejon 3,5 kpln ZA PRZELOT wynajem samochodu i ubezpieczenie
    > do tego trzeba dolizyć noclegi i żarcie - tak na prawde już groszowe
    > sprawy

    W "najdrozszym kraju w Europie"?
    Jakos watpie chyba, ze trzeba zabrac plecak sucharow ;)

  • 6. Data: 2010-06-27 23:09:39
    Od: pancolar <p...@g...com>

    wyjazd jest fotograficzny - duzo czasu na rozstaiwenie statywu
    porobienie zdjec....
    nie jest to tania miejcowa ale za to widoki jakie oferuje powlajaa na
    kolana.....

  • 7. Data: 2010-06-27 23:15:08
    Od: pancolar <p...@g...com>

    qba ale w co watpisz .. :) ?

    w kallkulacji objety jest lot i wynajem busa oraz ubezpieczenie...
    noclegi i żarcie to grosze wydatek rzedu 20 PLN na noc
    zakuy robimy w BONUSIE - odpowiednik naszej biedronki..

    w planie są najlepsze miejsca jakie oferuje wyspa - sam bede u Ciebie
    wywolywal slajdy :)

    Landmanalaugar
    Jokulsarlon
    Geysir
    Gulfoss
    Skaftafell

    na prawde wyjazd to polowanie na kadry a my wbrew pozoro nie jestesmy
    psychopatami]
    walczacymi o dominacje olympusa tlko normalnym ludzmi :)

  • 8. Data: 2010-06-27 23:19:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > qba ale w co watpisz .. :) ?
    > w kallkulacji objety jest lot i wynajem busa oraz ubezpieczenie...
    > noclegi i żarcie to grosze wydatek rzedu 20 PLN na noc

    Po prostu cos mi sie nie wydaje, zeby mozna bylo znalezc
    nocleg za 20zl i zeby jeszcze zostalo na jedzenie...

    Za takie pieniadze to u nas trudno gdziekolwiek przenocowac.

    > zakuy robimy w BONUSIE - odpowiednik naszej biedronki..
    > w planie są najlepsze miejsca jakie oferuje wyspa - sam bede u Ciebie
    > wywolywal slajdy :)

    Musisz mnie z kims mylic ;)

  • 9. Data: 2010-06-28 00:12:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i08l4c$5q5$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik <u...@d...net.pl> wrote:

> [...]
    > tego faktu, a jak na wycieczkę 10 dni to dla wielu mocny wydatek
    > jakkolwiek sam kraj byłby naprawdę bardzo ciekawy.

    Ale to tyle musi kosztowac.
    O, w tym samym czasie inna impreza:
    <http://www.horyzonty.pl/oferta/przyroda/68-W_kraini
    e_ognia_i_lodu_plener
    _fotograficzny>
    Tylko, z to na 15 dni wiec 50% dluzej.
    No i trudno mi program porownac a to najwazniejsze.

    TA

  • 10. Data: 2010-06-28 06:22:09
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 28 Jun 2010 00:59:21 +0200, dominik <u...@d...net.pl>
    wrote:

    >Dlaczego w obu przypadkach nie zacząłeś od tego drobiazgu jakim jest
    >szacowana cena na poziomie 3500zł?

    To jest dużo? Pan mechanik za zobaczenie pralki bierze na nasze 500 zł
    ;) a ty się o groszowe sprawy bijesz. Jak znajdę to później wykopię Ci
    rachunek ze sklepu, w każdym razie w te 20 zł to ciężko mi uwierzyć
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish