    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosyjska kompilacja
    Date: Fri, 25 Nov 2011 12:14:23 +0100

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    begin J.F.
    >Po co? Jest sporo wiarygodnych testów z danymi cząstkowymi. Jest tez

    Wiarygodnych ? Pol, a moze 1/3.

    >metoda prostej dedukcji -- czy "ekonomiczna" kopia modelu opony
    >sprzed
    >wielu sezonów może być rewelacją? Mocno wątpliwe.

    Jak sie popatrzysz na inne wyroby - czy one tak wszystkie lepsze niz
    poprzednie wersje ?

    > No coz, przyjmijmy ze mowimy o osobach ktore stac na drogie
    > samochody i
    > na opony tez.
    >Bez przesady. 205/55/R16 czy 195/65/R15 to popularne rozmiary w
    >popularnych autach. Wszedłem do pierwszego sklepu z oponami i widzę,
    >że

    Raczej chodzilo mi o to ze jak juz ktos kupuje nowego Mercedesa, to
    moze kupic i opony dwa razy drozsze.

    >dokładając 20-30 zł do Dębicy (koszt opony > 300 zł) mogę mieć
    >Uniroyale
    >czy Nokiany. Ja tam wolę dołożyć

    A ja nie bardzo: skoro nie widac roznicy to po co przeplacac.
    A jak sie okaze ze te inne to jakies tanie budzetowki sa ?

    Nokian mi np nie potrafil odpowiedziec czy WR to sa zimowe czy
    caloroczne ..

    >Prawie nikt nie ma obiektywnego zdania na temat opon, bo nie sposób
    >przetestować choćby kilku ich rodzajów.

    Po dwoch latach w roznych warunkach cos tam juz mozna powiedziec.

    Inna sprawa ze opona kupiona dzis, to nie musi byc ta sama co
    produkowana dwa lata temu.

    J.