  • Data: 2011-11-26 01:20:54
    Temat: Re: Rosyjska kompilacja
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin Przemysław Czaja

    > Może mi wytłumaczysz jak to się dzieje, że kupione w latach licealnych
    > jeansy 501 przetrwały noszone dzień w dzień 5 lat, a kupione rok temu
    > wyglądają jak szmata? Może mi wytłumaczysz dlaczego W124 potrafi
    > przejechać bez remontu milion kilometrów a następcy coraz
    > mniej...wszystko to wina Frigo!

    Twierdzisz, że najlepszy wzór zimówek w koncernie GY to ten sprzed wielu
    sezonów i dodatkowo, że te najlepsze zimówki produkowane są pod jego
    tanią marką i sprzedawane taniej niż inne? Większej bzdury nie słyszałem.

    PS. Co do jeansów nie zauważam większej różnicy, za to teraz są dużo
    tańsze; W124 to może był lepszy od obecnych pod względem trwałości, ale
    to koniec jego zalet, cała reszta to przepaść. Przeciętny klient
    Mercedesa nie robi autem miliona kilometrów, więc jest to posunięcie
    bardzo racjonalne. Menelstwo jeżdżące podrdzewiałymi W123, a potem W124
    raczej prestiżu marce nie przysparzało.