  • 91. Data: 2013-11-20 19:08:39
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Starołęka sie nie korkuje?

    Nie, Starołęka się megakorkuje.
    To jedyne miejsce w Poznaniu gdzie korek z którejś strony jest praktycznie
    zawsze, właśnie z powodu świateł na rondzie.

  • 92. Data: 2013-11-20 19:20:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Nov 2013 19:07:13 +0100, Cavallino

    > I tyle w temacie,

    Istotnie, ponownie wyszło z ciebie nieprzeciętne chamidło.

    --
    Pozdor Myjk

  • 93. Data: 2013-11-20 19:53:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Nov 2013 11:24:41 +0000 (UTC), Budzik

    > To nie ma znaczenia ze powtórzone.
    > Wazne ze to jest kolejne miejsce gdzie trzeba sie zatrzymać
    > a gdzie nie trzebaby było tego robić gdyby tych swiatel nie było.
    > Wiec sa to kolejne swiatła. Tyle ze zsynchronizowane.
    > I nawet jak program bedzie dobrze zrobiony, to beda hamować.

    Ważne, ponieważ rozprawiamy o sytuacji w której jednak trzeba się zatrzymać
    aby nie doprowadzić do kolizji. Jeśli jest na tyle luźno, że zrobi się na
    poprzecznej przeciąg, to nic się szczególnego nie stanie, jeśli poczeka się
    te 30 sek. dłużej. Jeśli nie będzie przeciągu, to i tak na nic ten brak
    świateł się nie zda, bo i tak trzeba będzie stać.

    W tej sytuacji rozwiązania są dwa. Albo pełna sygnalizacja, albo zupełny
    brak. Połowiczne rozwiązanie to jest bzdurny pomysł.

    > Ale po Poznaniu w sumie az tak źle sie nie jezdzi
    > wiec moze po prostu inne priorytety?
    > Worcław, Warszawa maja chyba nieporównywalnei
    > wieksze problemy z korkami.

    W Wawie ostatnio ciągle się coś remontuje i buduje i stąd korki. Pomijam
    naturalnie kwestię ludzi jeżdżących jak sieroty, nie potrafiących ruszyć ze
    świateł bez opóźniania jazdy.

    > Jezioranskiego jest ok.
    > Na starołece przejezdza sie super... ale jak swiatła maja awarię.
    > Ze swiatłami niestety sa tam regularnie korki.

    Pytanie zachodzi, czy usunięcie świateł wewnętrznych by to zmieniło?

    --
    Pozdor Myjk

  • 94. Data: 2013-11-20 20:58:18
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-11-18, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Że co?
    > Światła tamujące ruch NA RONDZIE to największy idiotyzm jaki ktokolwiek mógł
    > wymyśleć, ktoś dla kogo ich brak jest skuchą sam sobie zresztą świadectwo
    > wystawia....

    W takim UK światła wewnętrzne się sprawdzają na większych rondach. Do
    tego są dodatkowe "na wprost" - będące powtórzeniem dla tych, którzy
    podjezdzaja pod sam sygnalizator (który w tym momencie byłby dla nich za
    wysoko).

    --
    WildS

  • 95. Data: 2013-11-20 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ważne, ponieważ rozprawiamy o sytuacji w której jednak trzeba się
    > zatrzymać aby nie doprowadzić do kolizji.

    Nieprawda.
    Rozprawiamy o sytuacji w ktorej trzeba sie zatrzymać BO TAK.
    Nikt nie namawia do "kolizjowania sie", trzeba patrzec gdzie sie jedzie.

> [...]
    > jeśli poczeka się te 30 sek. dłużej. Jeśli nie będzie przeciągu, to i
    > tak na nic ten brak świateł się nie zda, bo i tak trzeba będzie stać.

    Nie to nie jest tak.
    Ludzie którzy zjezdzaja w strone Rataj jednoczesnie udrożniają zjazd w
    stronę Garbar co udraznia zjazd w stronę Zawad. To naczynia polączone.
    Auta powinny zjezdzac z ronda, od razu jak to możliwe a nie wtedy kiedy
    sygnalizacja łaskawie im na to pozwoli.

    > Pytanie zachodzi, czy usunięcie świateł wewnętrznych by to zmieniło?

    Oczywiście. Nie pamietasz sytuacji sprzed remontu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 96. Data: 2013-11-20 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak już pisałem, przykład ronda Starołęka, z takimi właśnie światłami
    > jasno udowadnia, że NIE MOŻEMY.

    tez mam takie odczucia...
    z rozrzewnieniem wspominam kilka dni kiedy swiatła na starołęce były
    wyłączone.

    > I tyle w temacie, idiotów którzy wyżej cenią brak znajomości przepisów
    > przez niektórych nad płynność ruchu, nie warto nawet czytać.

    Oj Cavallino, ty sie juz nie nauczysz ze ktos mający inne poglądy to ktoś
    mający inen poglądy, ewentualnei osoba drastycznie sie myląca ale nie
    idiota...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 97. Data: 2013-11-20 22:15:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Oj Cavallino, ty sie juz nie nauczysz ze ktos mający inne poglądy to ktoś
    > mający inen poglądy, ewentualnei osoba drastycznie sie myląca ale nie
    > idiota...

    Jeśli raz naprostowany upiera się przy swoich bredniach, to już musi idiota.

  • 98. Data: 2013-11-20 22:40:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Nov 2013 22:15:52 +0100, Cavallino

    > Jeśli raz naprostowany upiera się przy swoich bredniach, to już musi idiota.

    Nie biczuj się tak mocno. Każdemu może się zdarzyć nieznajomość przepisów.
    Szkoda tylko że niektórzy nie potrafią się do tego przyznać jak prawdziwy
    facet.

    --
    Pozdor Myjk

  • 99. Data: 2013-11-20 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jeśli raz naprostowany upiera się przy swoich bredniach, to już musi
    > idiota.

    Tylko pod warunkiem, ze zakładasz swoją nieomylność.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 100. Data: 2013-11-20 23:06:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Tylko pod warunkiem, ze zakładasz swoją nieomylność.

    Nic podobnego.
    Jak ktoś ma rację, to chętnie się nawracam na jego wersję.
    Ale jak nie ma, tak jak w tym przypadku - to j.w.