  • Data: 2013-11-20 11:00:35
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > potencjal ronda konczy sie gdzies na dwoch pasach ze srednim ruchem.
    > Dalsza rozbudowa nic nie da - jak widac na przykladzie gdzie trzeba
    > swiatla a i tak bardziej to przypomina zwykle skrzyzowanie.
    > Owszem, mozna by wiecej, ale rondo musialoby duza srednice miec, a
    > gdzie tyle miejsca znalezc ?

    Byc moze.
    Piszac to rzeczywiscie myslałem o rondach maks z dwoma pasami.
    Niestety u nas jest tak, ze tam gdzie byłboy potrzebne rondo z dwoma
    pasami, buduje sie jedno pasmowe.
    Funkcjonują gdzie ronda, które maja jeden pas ruchu okreżny a drugi pas do
    wyizolowanego skretu w prawo?
    Strasznie brakuje mi takiego rozwiazania np. przy wlocie do Lubonia od
    strony Poznań-Debiec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona