  • Data: 2013-11-20 11:00:35
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Możesz, aczkolwiek po tym co ustaliliśmy, nie rozumiem podtrzymania
    > tego zdania. Wg mnie światła być powinny w takim miejscu -- nie tylko
    > dlatego, że przepisy tak stanowią (co by niektórzy nie twierdzili,
    > przepisy są jednak dobre), ale przez wzgląd na wiedzę kierowców, a
    > może po prostu ze względu na "roztrzepanie" i niesione z tym
    > niebezpieczeństwo dla prawidłowo jadących.

    Zwróc uwage ze pisałem: najpłynniej a nie: najbezpieczniej.
    Zapwne w wiekszosci przypadkó jest tak, ze dodatkowe swiatła zwieksza
    bezpieczesntwo. Tylko czy mozemy sobie pozwolic na kolejne swiatła? I
    kolejne, i kolejne?

    > BTW Wczoraj gdzieś mi "drogówka" mignęła w teleścianie, gdzie panienka
    > zawracała na skrzyżowaniu. Po linii ciągłej, pod B-2 i pod... tramwaj,
    > a Ty sugerujesz na takim skrzyżowaniu nie umieszczać sygnalizatorów.

    Dali jej mandat czy skierowali na powtórzenie egzaminu?
    Bo moze problem w tym, ze ona jezdzic nie umie?

    > PS Gdyby autor tego wątku chciał kogoś "kopnąć w tyłek" na rozpęd za
    > to rozwiązanie, to poniżej przepis szczegółowy, który nakłada na
    > poznańskiego inżyniera ruchu OBOWIĄZEK zainstalowania świateł
    > "wewnętrznych" na tym skrzyżowaniu. D.U. Nr 220, Poz. 2181, P. 7.3.2.
    > Pp. g) http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/2003/289071/zal
    3_7.pdf

    W sumie wiecej by sie takich rond znalazło w Poznaniu.
    Przeciez identycznie jest na rondzie Rataje, Obornickim...
    Tylko te nowe sa budowane z wewnetrzymi swiatłami patrz Jezioranskieo czy
    walsnie Starołęka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie