  • Data: 2013-11-20 12:19:14
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2013-11-20 02:43, J.F. pisze:
    > potencjal ronda konczy sie gdzies na dwoch pasach ze srednim ruchem.
    > Dalsza rozbudowa nic nie da - jak widac na przykladzie gdzie trzeba
    > swiatla a i tak bardziej to przypomina zwykle skrzyzowanie.

    Wskazywałem już tu "rondo" w Katowicach. Powtórzę:
    >50.267077, 19.012118
    >albo:
    >https://maps.google.com/maps?q=50.267077,+19.012118
    &num=1&t=h&vpsrc=0&ie=UTF8&ll=50.267048,19.012194&sp
    n=0.000579,0.001206&z=20&iwloc=A

    >Obejrzyj je, także w StreetView. Wszędzie po 3 pasy. Każde
    >skrzyżowanie jest "odrębne", rządzą światła.

    No wlasnie - to nie rondo, to skomplikowany wezel z elementami ronda,
    ale tez wiaduktami.
    Rondo macie kawalek na wschod - pod Spodkiem.
    I moze sie nawet sprawdza, tylko ze jego srednica to jakies 100m.

    >Tam jest naprawdę spory ruch, choć może na zdjęciu tego nie widać.

    Na zdjeciu absolutnie tego nie widac :-)

    >Cienie wskazują, że zdjęcie zrobiono po południu.
    >Najwięcej chętnych jest do wyjazdu w kier. zachodnim (ku północy), do
    >centrum handlowego. Widać to z resztą na zdjęciu w google.

    Ja tam widze korek od poludnia. Tyle pasow, a wyglada na to ze
    wystarczylby jeden prawy :-)

    >Przy skręcie w lewo (np. od zachodu na północ) jak się ma pecha, to i
    >3 razy można poczekać na światłach. "Na oko" cykl zmiany świateł jest
    >dość krótki. Znacznie krótszy, niż na byle-jakich podrzędnych
    >skrzyżowaniach. Mimo to korki są rzadkością i jakoś nie mam wrażenia,
    >że coś tam nie gra.

    Smiem twierdzic ze glownie dlatego ze to nie jest skrzyzowanie.
    Krzyzujaca sie trasa leci dolem pod wiaduktami :-)

    No dobra, moze i jest duzy ruch ... ale jesli wszystko gra, to dlatego
    ze swiatla dobrze ustawione, a nie dlatego ze rondo.

    J.