  • Data: 2014-06-18 16:02:18
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 Jun 2014 12:40:49 +0200, MichaelData(R)

    > Napisałem Ci to w poprzedniej odpowiedzi.

    Wybełkotałeś standardowo coś nie na temat, ponownie odnosząc się do swojej
    imaginacji niezgodnej z przepisami, tj. że jezdnia obwiedni ronda to
    niezalezna droga tworzaca na wjazdach i zjazdach skrzyżowania (w
    skrzyżowaniu). Przez co popieprzyłeś dalej całą resztę. Nic nowego.

    Więc zanim nie usiadziesz i nie wyznaczysz sobie obszaru skrzyżowania dla
    SORO i nie spróbujesz pojąć jakie to niesie ze sobą konsekwencje, to nie
    mamy o czym dyskutować. Szlus. :>

    > BTW, cały czas czekam na wyjasnienie dlaczego na
    > skrzyzowaniu/rondzie/SORO nie uznajesz *w* *ogóle*
    > stosowania sie do art 22 a nawet ODWRACASZ jego znaczenie!

    Bzdury mi przypisujesz. Nic takiego nie twierdziłem. Ale że czytać że
    zrozumieniem nie umiesz (albo nie chcesz), to masz właśnie notorycznie
    jakiś problem.

    Więc masz teraz dwa wyjścia: idź rysować obszar skrzyżowania i myśleć
    nad interpretacją takiego stanu, albo spadaj dalej prostować ronda.

    Ja tymczasem lecę się pomorświnować nad Morzem Czerwonym. :P
    BTW Jesteś taki kochany troll, że przyślę ci pocztówkę elektroniczną. ;>

    --
    Pozdor Myjk