  • Data: 2014-12-07 18:13:20
    Temat: Re: Rondo .. linia ciągła.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 6 Dec 2014 18:47:37 +0100, Jankol

    > I powodują wypadki.

    Nie spowodowałem żadnego wypadku, a jeżdżę w ten sposób od lat. Inna
    sprawa, że bacznie uważam na debili, co na skrzyżowaniu z prawego pasa w
    lewo skręcają i niewiedzących co oznacza znak A-7 przed skrzyżowaniem.

    > Fakt, można zjeżdżać, muru nie ma.

    No to jak można zjeżdżać, to jakim trzeba być debilem żeby w tym miejscu
    linie ciąłą malować? Trzeba być zadeklarowanym rondoprostowaczem, po
    prostu.

    > Wszystko po to aby było mniej wypadków, ale debile i tak
    > tego nie zrozumieją. Ich to trzeba ostro po kieszeni walić.

    Debile to nie potrafią czytać tego co w PORD napisane i muszą sobie
    dorabiać żeby przejechać skrzyżowanie. Więc będą truć o jezdni
    jednokierunkowej, skrętach w prawo i takich tam innych dziwnych rzeczach. I
    to wszystko na jednym i tym samym skrzyżowaniu. Wprost genialne.

    > Debilem jest ten kto nie umie zjechać z ronda zgodnie z PoRD

    Nie z ronda, tylko ze skrzyżowania. Debilem jest ten, kto rozgranicza
    skrzyżowania na RONDA i buduje dla nich teorie, które nie są opisane w
    PORD. Czyli rondoprostowacze.

    > i dla takiego trzeba malować linię ciągłą, bo dla normalnego
    > kierowcy linia ciągła w tym miejscu nie jest potrzebna.

    Linie maluje w Krakowie zadeklarowany rondoprostowacz Dworak, dla ochrony
    kolegów rondoprostowaczy (wielu wychowanych przez siebie), co się lubią
    kręcić po skrzyżowaniu w kółko, bo przecież skoro się da to można się
    kręcić, którzy stwarzają bezsensownie punkty kolizyjne. Jakby umieli
    jeździć, to by takich problemów nie było. Że są samolubnymi debilami, to
    trzeba im w tym pomagać liniami ciągłymi.

    --
    Pozdor
    Myjk