    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <o...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1hsv4is40cj40$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <6gnqamgl37y5$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    Date: Fri, 13 Jun 2014 15:29:20 +0200

    Fri, 13 Jun 2014 11:32:35 +0200, szerszen

    > Tia.
    > Zatem napisz mi w takim razie gdzie kończy
    > się jezdnia o której mowa w definicji A7?

    Przy A-7 z C-12 nie ma mowy o jezdni, jest mowa o skrzyżowaniu. Więc o
    wszelkich fazach końca jezdni, początkach i końcach wjazdów i wyjazdów sam
    sobie pisz.

    > No ja się do tej pory nie doczekałem na konkretne odpowiedzi od ciebie.

    Z pytaniami zadawnymi na podstawie źle oznaczonych skrzyżowań? Owszem, i
    się nie nie doczekasz, bo nie zamierzam pomagać ci udowadniać bzdur na
    podstawie bohomazów drogowych oznaczanych przez podobnych tobie
    rondoprostowaczy, czy na podstawie "rycin" Plamy czy Mdaty, które również
    się kupy (przepisów) nie trzymają.

    Jeśli nie rozumiesz, to spróbuj wyjaśnić jazdę po rondzie, na które są trzy
    wjazdy, siedem zjazdów, każdy wjazd ma cztery pasy, obwiednia ma dwa pasy
    ruchu, każdy z pasów oddziela podwójna linia ciągła, łącznie z linią gdzie
    normalnie jest P-13 czy P-14, a rondo jest okrążone morzem z pięciu stron
    świata. :>

    > Może dla ciebie, dla wszystkich innych są niewyznaczone.

    Dla mnie są niewyznaczone vel domniemane. Dla ciebie zrobiły się w pewnym
    momencie urojone, więc się tak teraz nie wzdryguj teraz, bo zwyczajnie jak
    w przypadku "włączenia do ruchu", zwyczajnie dostosowuję się do ciebie.

    > Ale oni sobie ty kierunków nie przecinają poruszając się po obwiedni.

    Czym jest dla ciebie obwiednia?
    Obszarem skrzyżowania z wyspą na środku czy jakąś niezależną drogą?

    > przecięcie kierunków następuje jedynie podczas wjazdu i zjazdu.

    Mylisz przecięcie kierunków ruchu z przecięciem TORÓW jazdy -- stąd zapewne
    całe zamieszanie.

    > Dla ciebie może tak, w końcu to ty o nich cały czas mówisz.

    Tylko żeby zrobić tobie dobrze, bo ewidentnie lubisz to słowo.

    > Narysowali _kierunek_ jazdy po rondzie,
    > 1, słownie jeden kierunek, w jedną stronę, nie ma innych kierunków,

    Jest tam mowa o objechaniu wokół wyspy _ZGODNIE_ z /kierunkiem/ /wskazanym/
    /na/ *STRZAŁKACH* znaku C-12. Czyli z prawej strony wyspy, zgodnie z ruchem
    prawostronnym, a nie po jej lewej stronie, co zaskutkuje jazdą pod prąd.
    Nie ma tam mowy że na skrzyżowaniu występuje jakiś oddzielny kierunek i do
    tego jeden, bo to się kłóci z DEFINICJĄ SKRZYŻOWANIA. Droga może być
    jednokierunkowa, a nie skrzyżowanie.

    Ta definicja nic nie mówi, że na skrzyżowaniu jest jeden kierunek, bo na
    skrzyżowaniu drogi a co za tym idzie ich kierunki przecinają się.
    Przeczytaj w końcu definicję skrzyżowania.

    Pojmij to wreszcie.

    > dopiero manewr wjazdu na rondo,

    Nie ma takiego manewru jak "wjazd na rondo" -- a jak jest, to przedstaw
    choć wzmiankę w PORD na ten temat żeby było się do czego odnieść.

    > lub zjazdu z niego powoduje przecinanie się kierunków jazdy. Pojmij to
    > wreszcie.

    Zjazd i wjazd nie tworzy skrzyżowania z obwiednią, bo obwiednia to obszar
    skrzyżowania WRAZ z wjazdami i zjazdami na to skrzyżowanie. WEŹ DO RĘKI
    PRZEPISY SZCZEGÓŁOWE, DEFINICJĘ OBSZARU SKRZYŻOWANIA I ZOBACZ TO RAZ A
    DOBRZE NA WŁASNE OCZY. Potem wróć do dyskusji.

    --
    Pozdor Myjk