  • Data: 2014-06-13 16:18:32
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Przy A-7 z C-12 nie ma mowy o jezdni, jest mowa o skrzyżowaniu. Więc o
    > wszelkich fazach końca jezdni, początkach i końcach wjazdów i wyjazdów sam
    > sobie pisz.

    Nie pal głupa. Pytam o dfinicje samego A7, gdzie kończy się jezdnia w nim wymieniona,
    a może i ta definicja jest źle sformułowana?

    > Dla mnie są niewyznaczone vel domniemane. Dla ciebie zrobiły się w pewnym
    > momencie urojone,

    Już ci pisałem, nie wpychaj mi pod palce twoich głupot. Ty zacząłeś gadać o urojonych
    pasach, kierunkach i tym podobnych więc się sam z tego tłumacz ;)

    > Czym jest dla ciebie obwiednia?
    > Obszarem skrzyżowania z wyspą na środku czy jakąś niezależną drogą?

    Obwiednia ma tylko jeden kierunek. Koniec kopka.

    > Tylko żeby zrobić tobie dobrze, bo ewidentnie lubisz to słowo.

    Ja tam jestem hetero, więc się nie wysilaj.

    > Nie ma tam mowy że na skrzyżowaniu występuje jakiś oddzielny kierunek i do
    > tego jeden, bo to się kłóci z DEFINICJĄ SKRZYŻOWANIA. Droga może być
    > jednokierunkowa, a nie skrzyżowanie.

    Może dlatego nie rozumiesz odmienności ronda ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen