  • Data: 2014-06-13 15:37:27
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 Jun 2014 13:55:04 +0200, MichaelData(R)

    > Wcale nie musi robić okrążenia.
    > Wjeżdża wjazdem wczesniejszym do twojego,
    > ba, RÓWNO w jednej nanosekundzie wjeżdżacie
    > na skrzyzowanie. On jedzie szybciej. No napieraj :)

    Już napisałem, że w takiej sytuacji ustępuje mu pierwszeństwa, a jeśli nie
    mam zamiaru czekać to pojadę szybciej od niego, tak żeby nie miał okazji
    mnie skosić. Czy to jest jakieś wyjątkowo trudne do pojęcia? W związku z
    tym zachodzi pytanie, czy ty i radzio macie prawojazdy, znacie przepisy i
    rozumiecie definicję ustąpienia pierwszeństwa? Ponadto kiedy w końcu
    przestaniesz brzęczeć koło ucha po dawnym ogłoszeniu EOT? Wszędzie się tak
    trzymasz swoich postanowień? hihi :D

    --
    Pozdor Myjk