  • Data: 2014-06-13 09:34:28
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 12 Jun 2014 09:05:02 +0200, szerszen

    > Miało pierwszeństwo bo jechało swoim pasem a BMW go przecinało.

    Nie miało pierwszeństwa, bo miało znak A-7 który obligował do ustąpienia
    pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu.

    > Ale tam nie ma innego kierunku, tam jest jeden kierunek dla wszystkich,
    > nawet dla takich nieogarniętych kierowców ustawodawca narysował
    > odpowiednie strzałki na znaku C12.

    No, czekałem aż to w końcu z siebie wyrzucisz. Bardzo cisnęło?

    > Ten jeden kierunek w tym wypadku miał dwa niewyznaczone pasy

    Urojone.

    > i poruszanie się nimi wymaga przestrzeganie art. 22.

    Tak jak na każdym innym skrzyżowaniu gdy jedzie się z tego samego kierunku,
    a nie jak się kierunek, innemu pojazdowi posiadającemu pierwszeństwo na
    skrzyżowaniu, przecina. Przykład Ostrobramska x Fieldorfa dostałeś.

    > Ale co tam, ty wiesz lepiej i masz urojone kierunki ;)

    Aha, na skrzyżowaniach są urojone kierunki... Jasne.

    > Dla ciebie nawet rozrysowali to na znaku stawianym przed każdym rondem.
    > Kierunek jest jeden, na tym właśnie polega rondo.

    Rozrysowali że trzeba objechać wyspę zgodnie ze strzałkami na znaku, a nie
    w drugą stronę (pod prąd, jak to Gotfryd pokazuje) -- a jeśli jest na SORO
    jakiaś niezależna droga i posiada swój niezależny kierunek, to wskaż to w
    jakiejkolwiek definicji. Ale jasne jest że nie wskażesz, bo sobie uroiłeś
    te "fakty".

    --
    Pozdor Myjk