    Date: Thu, 05 Jun 2014 00:15:22 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P

    W dniu 2014-06-04 09:10, Myjk pisze:

    > Jak dotrzesz do momentu w którym w końcu zajrzysz do przepisów
    > szczegółowych i zrozumiesz pojęcie obszaru skrzyżowania, jak to definiuje
    > ruch, po co i dla których pojazdów wyznacza się "znaki" na skrzyzowaniach
    > skanalizowanych, to szczerze wątpie abyś zadawał takie pytania.

    O jakich ty przepisach szczegółowych mówisz? O Rozporządzeniu z 3 lipca
    2003 i załączniku 2.8 do niej?

    Jeżeli ty z rysunku gdzie umieszczać znaki przed skrzyżowaniem wysnułeś
    swoje teorie, że możesz ignorować znaki poziome, art.22 ust. 2 i 4 to
    chłopie zdaj prawko i przesiądź się do autobusów (najlepiej nie siadaj
    za blisko kierowcy).

    No chyba, że patrzę nie na ten akt co trzeba, wtedy proszę wskaż
    właściwy, który pozwala ci wyciągać tak absurdalne wnioski.

    > spróbujesz zrozumieć dlaczego Art. 22. 2. i 4.
    > nie dotyczy miejsc w których je usilnie stosujesz choć na żadnym innym
    > skrzyżowaniu tego w ten sposób nie robisz?

    Zawszę się stosuję do tych przepisów. Pozwalają bezproblemowo przejechać
    KAŻDE skrzyżowanie.

    > udowadniasz sobie (i mnie), że da się spełnić twoje warunki na podstawie
    > istniejących definicji.

    Nie wiem, jak ci udowodnić, że nadrzędne, główne i mega super źródło
    poleceń jak poruszać się na drodze nazywane w skrócie PORD, nakazuje w
    swojej treści ustępować pojazdom na ich pasie.

    0602 i tam art. 22
    ust. 4.

    Ja to przyjmuję jako FAKT i przyznam się, że nie wiem jak to bardziej
    udowodnić.