    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <lm1jtv$f5v$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
    <lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
    <lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
    <lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
    <5385b5df$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <1qrvnqjnl7mxp$.dlg@myjk.org>
    <5385e9dc$0$2243$65785112@news.neostrada.pl> <bm0xhrou622n$.dlg@myjk.org>
    Date: Fri, 30 May 2014 23:09:17 +0200

    Dnia Fri, 30 May 2014 10:12:59 +0200, Myjk napisał(a):
    > Wed, 28 May 2014 15:51:22 +0200, J.F
    >
    > Ale możesz mi powiedzieć po co sobie utrudniasz życie? Przecież "kamery"
    > googlecara są szerokokątne a potem jeszcze foty są łączone w panoramę.

    Czyli znieksztalcaja obraz :-)

    > Popatrz sobie na to rondo z góry, z boku masz linijkę nawet. Z żadnej

    Ale googlecar nie ma kamer tak wysoko, a z kolei z samolotu kiepsko
    widac.

    > strony tam trzech długości osówki nie ma -- jest wiele razy więcej.

    I chcesz powiedziec ze tir zajmuje na luku tylko czesc odstepu miedzy
    wjazdem a zjazdem ?
    Z linijka wyglada to tak, ze rondo ma jakies 50m srednicy zewnetrznej.
    czyli 157m obwodu, 39m na cwiartke. Ale na cwiartke przypada tez
    wjazd, wyjazd i wysepka miedzy nimi. Razem 20m. Zostaje 19m na luk.

    Albo to
    https://www.google.pl/maps/dir/51.4143998,21.203774/
    51.4145119,21.2035831/@51.4144247,21.2036397,97m/dat
    a=!3m1!1e3!4m3!4m2!1m0!1m0

    "trasa" ma 16m.

    > LOL :D

    Obiecywalem 3 dlugosci samochodu, a nie yariski :-)

    > Czemu mnie się o to pytasz i jak prawo definiuje "wjazd" i "zjazd", że jest
    > to dla ciebie takie istotne przy udzielaniu pierwszeństwa na skrzyżowaniu?

    Prawo to definiuje ze wjezdzajac nalezy ustapic pierwszenstwa, a
    zjezdzajac z wewnetrzego tez trzeba ustapic piewrszenstwa.
    Zmiana pierwszenstwa na trzech dlugosciach samochodu :-)

    > Możesz, ale odpowiedzialność za to co się stanie jest twoja -- bo pojazd
    > jest na skrzyżowaniu i można nawet bez widocznego kierunkowskazu założyć,
    > że będzie się z tego skrzyżowania chciał "ewakuować" a nie kręcić się jak
    > debil w kółko.

    Widac jeszcze nie chce, skoro nie sygnalizuje zamiaru zmiany pasa :-)

    > I znowu gdybania. Masz ustąpić pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się na
    > skrzyżowaniu. W związku z tym, czy na "kwadratowym" skrzyżowaniu, przy
    > przecinaniu kierunku pojazdu jadącego z pierwszeństwem, też masz tego typu
    > rozterki?

    O kwadratowym pisze ... i nie przecinam. On jedzie lewym pasem prosto,
    a ja z bocznej drogi skrecam w prawo na prawy pas.
    Moge, nie moge ?

    J.