  • Data: 2014-05-31 03:51:53
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanT.KRK" <J...@g...com>

    > I pomyśleć, że Ci wszyscy dyskutanci razem z winnym spotkają się w takiej
    > sytuacji "w realu" i musi zostać wypowiedziane tych 165 kwestii (pomijając
    > cytaty) w tak oczywistej sprawie.
    > Czyżby m. in. to było przyczyną problemów związanych z poruszaniem się na
    > naszych drogach?
    > Bo na drodze: desperat, kamikadze, niepewny, mający zawsze rację
    > (szczególnie wtedy gdy jej nie ma), interpretator przepisów itp. a tylko
    > normalnych ludzi jeżdżących samochodami brak.

    Przypominam, że nie mówimy o drogach tylko o rondzie. No i ja to sprawdziłem
    w realu. Wziąłem kapelusz z rondem, model samochodu i spróbowałem przejechać
    nim po tym rondzie. Ciężko. Myślę, że gdyby mi ptak na rondo narobił to by
    jeszcze ciężej było. Ale co ciekawe, jeżdżenie po rondzie w ogóle nie wymaga
    używania kierunkowskazów. Skąd wiem ? Ano stąd, że mój model nie ma
    kierunkowskazów. Nie próbowałem tylko przejechać na wprost ...