eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :P › Re: Rondoprostowacz .... turbinowe i klasyczne.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz .... turbinowe i klasyczne.
    Date: Tue, 16 Dec 2014 10:30:47 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 36
    Message-ID: <m6p1kn$a2i$1@dont-email.me>
    References: <3...@m...org> <548bd6de$1$2644$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@m...org> <m6hdf7$gds$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    <m6hl30$9um$1@mx1.internetia.pl>
    <c...@g...com>
    <548cb571$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <m6iik1$coo$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@g...com>
    <548ccd61$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <548d818c$0$2641$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <548dc2ce$0$22921$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <548f5ed3$0$21555$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m6nnum$cjr$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 Dec 2014 10:30:47 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843";
    logging-data="10322";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/qwD9hfbAx2hSBQUBTzapU"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:O49LQDK1y0aX2h9zM8olAB+ryF8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552277
    [ ukryj nagłówki ]

    k...@g...com wrote:

    > W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:39:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    >> k...@g...com wrote:
    >>
    >> > W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:21:08 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
    >> >> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:aa9d2bef-a446-4a91-8a51-fc349e6add39@googlegrou
    ps.com...
    >> >>
    >> >> > Jeśli rondo turbinowe wymusza dla pasa zewnętrznego zjazd pierwszym zjazdem
    albo konieczność zmiany pasa na wewnętrzny i daje > bezkolizyjny zjazd z pasa
    środkowego to znaczy że tak należy zachowywać się na każdym rondzie. Amen
    >> >>
    >> >> Na klasycznym rondzie C-12 A-7, jeżeli ktoś już uprze się zjechać z pasa
    wewnętrznego
    >> >> to musi ustąpić pierwszeństwa jadącemu dookoła pasem zewnętrznym.
    >> >> Z ronda turbinowego faktycznie można zjechać bezkolizyjnie z pasa wewnętrznego
    >> >> o ile znaki zezwalają.
    >> >
    >> > A na turbinowym jak chce zjechać z wewnętrznego to co ma zrobić?
    >>
    >> na turbinowym to nie ma wenętrznego. OD tego trzeba zacząć.
    >> Jechać tak jak prowadzą pasy.
    >>
    >> --
    >> mst <at> gazeta <.> pl
    >> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    >
    > A te pasy to ograniczone są płotem, barierkami czy namalowane?

    dla Ciebie to powinny mieć postać muru jak na granicy
    izraelsko-palestyńskiej z samopałami. A i tak będziesz twierdził, że
    mozna ich nie zauważyć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: