    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondo .. zamiar skrętu.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <547ed1bc$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <1if8tiedqpqb5$.dlg@myjk.org> <m5vovs$8fu$1@dont-email.me>
    <1b9m43ed8pyq9$.dlg@myjk.org>
    <5486ae70$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.141209.invalid>
    <1...@m...org> <m6ao8b$cin$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@g...com>
    <m6apbv$g6v$1@mx1.internetia.pl> <hx6ljfn4uki7$.dlg@myjk.org>
    <m6bpug$pv2$1@mx1.internetia.pl> <sq8vi0h7n9yb$.dlg@myjk.org>
    <548bd6dd$0$2644$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <548f5200$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 16 Dec 2014 08:18:49 +0100

    Mon, 15 Dec 2014 22:25:22 +0100, Jankol

    > Zjazd z ronda JEST zmianą kierunku, bo jadę wokół ronda

    Jazda "wokół ronda" to jest część manewru zmiany kierunku (lub nie, jeśli
    jedziesz prosto przez skrzyżowanie). Więc sam zjazd NIE JEST zmianą
    kierunku.

    > i teraz mam wybór : albo jechać dalej dookoła (jeden kierunek),
    > albo skręcić w prawo (drugi kierunek), czyli jest zmiana kierunku ruchu.
    > Nie jadę dalej dookoła, tylko jadę w prawo.

    Przestań przynudzać. Tam nie ma żadnej dorgi jednokierunkowej.. Weź to w
    końcu zaakceptuj, zaglądając do definicji skrzyżowania i przepisów
    szczegółowych gdzie jest definicja obszaru skrzyżowania i nawet rysunek.
    Pytam ponownie, czy zajrzałeś juz do tych przepisów? Jakie masz wnioski?

    > Wszystko jest jasne.

    To czemu piszesz, że możesz, ale nie musisz, skoro przepis mówi wyraźnie,
    że MUSISZ?

    > Świetnie, to teraz zastosuj to do jazdy po rondzie zgodnie z art. 22 PoRD.

    No przecież stosuję, tak samo jak na każdym innym skrzyżowaniu. Różnica
    jest taka, że na "kwadratowym" nie ma wyspy, którą muszę ominąć żeby sobie
    miski olejowej nie zniszczyć, zgodnie z tym co pokazuje znak C-12. Czego
    znowu nie rozumiesz?

    --
    Pozdor Myjk