    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondo - kierunek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <l...@4...com> <y...@m...org>
    <56c221c0$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <13gtnsx5xwka5$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <q...@m...org> <n9v76k$pgk$1@node2.news.atman.pl>
    <1rxchuuue0lbi$.dlg@myjk.org> <n9vam1$t1g$1@node2.news.atman.pl>
    <u...@m...org> <n9vnfn$a2m$1@node2.news.atman.pl>
    <xbaeibg5t6v0$.dlg@myjk.org> <n9vqe5$d06$1@node2.news.atman.pl>
    <w4usyh24gk6l$.dlg@myjk.org> <n9vvld$i9h$1@node2.news.atman.pl>
    <1j599t7nbqboz$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1pxjmuxojvo9y$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    Date: Wed, 17 Feb 2016 10:34:01 +0100

    Wed, 17 Feb 2016 10:21:38 +0100, szerszen

    > Czyli tradycyjnie, jak fakty nie pasują do Twojej teorii tym gorzej dla
    > faktów.
    >
    > Tylko widzisz, to o czym piszę ja czy Shrek, pasuje do wszystkiego
    > oznaczonego C12, więc jak wnoszę jesteśmi bliżej zamysłu ustawodawcy niż
    > Ty, którego teoria pasuje tylko do wybranej grupy tworów z C12 na
    > wjeżdzie.

    Z dwojga złego lepiej jak jest parę wyjątków nie pasujących do przepisów
    (bo zabrali się za robienie bezmyślni rondoprostowacze), niż jak się
    przpisy nagina do paru wyjątków żeby się wszystko jako tako trzymało kupy
    -- jak to jest w przypadku twoim. Pomijam już, że ja problemu z jazdą nie
    mam, tylko ty na siłę mi te problemy próbujesz wcisnąć, bo zwyczajnie sam
    sobie nie radzisz i musisz stosować jakieś protezy do należytej jazdy.

    --
    Pozdor
    Myjk