  • Data: 2016-02-17 09:23:17
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 17 Feb 2016 09:08:58 +0100, Shrek

    > Ty nudzisz. Podaj podstawę. Nigdzie nie jest napisane "jedno
    > skrzyżowanie, jeden manewr"

    I dlatego podajesz na udowodnienie swojej "teorii" o wielu możliwych
    manewrach na jednym skrzyżowaniu analogię do dwóch lub więcej skrzyżowań (i
    nadal poniżej w ten sam deseń trujesz podając przykłądy z tyłka). Wszystko
    jasne, nie rozumiesz nadal gdzie popełniasz błąd i się ciskasz na mnie za
    to.

    --
    Pozdor
    Myjk