  • Data: 2016-02-17 10:17:31
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Zatem jadący lewym pasem, o ile nie jedzie prosto przez najbliższe
    > skrzyżowanie, powinien sygnalizować należyty manewr. To nie jest moje
    > widzimisie, tylko tak stanowią obowiązujące przepisy.

    Niczego nie musi, bo po pierwsze niczego to nie zmienia, po drugie on ma
    zasygnalizować zjazd ze skrzyżowania o ruchu po okręgu. Na koniec to skoro tak, to
    musisz sam przyznać, że robisz dwa manewry, a nie jeden, bo wjeżdzająć migasz lewym,
    a zjedżając musisz migać prawy. Zatem strzelasz sobie w kolano w dyskusji ze Shrekiem
    ;)

    > Ty natomiast notorycznie piszesz o tym co to komu daje albo nie daje. Mnie
    > daje ta informacja dużo, bo jadąc prosto a mając przed sobą skręcającego w
    > lewo albo zawracajacego (czy on skręci czy zawróci mało mnie już w tej
    > sytuacji interesuje), mogę zmniejszyć dystans i tym samym bardziej upłynnić
    > ruch.

    Bzdura, niczego to nie zmienia, bo zasady ruchu na takim skrzyżowaniu są takie jak
    opisałem powyżej.

    > Pomijając więc że kierowca stosuje się do obowiazujących przepisów,
    > również mnie, jadącemu za nim, pomaga. Oraz, jak widzę, także paru innym
    > kierowcom z tej grupy.

    Bo nie mają pojęcia o zasadach ruchu panujących na takich rondach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń