-
X-Received: by 10.140.96.85 with SMTP id j79mr542110qge.2.1418585753280; Sun, 14 Dec
2014 11:35:53 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.96.85 with SMTP id j79mr542110qge.2.1418585753280; Sun, 14 Dec
2014 11:35:53 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.iad
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!h15no
20733691igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no7563820qac.0!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 14 Dec 2014 11:35:53 -0800 (PST)
In-Reply-To: <548dc2ce$0$22921$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <3...@m...org> <1b9m43ed8pyq9$.dlg@myjk.org>
<5486ae70$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<54885515$0$22790$65785112@news.neostrada.pl>
<5488960e$0$2143$65785112@news.neostrada.pl> <wezljmhnoylu$.dlg@myjk.org>
<5488bd41$0$2661$65785112@news.neostrada.pl> <5q7kmk0pm2ms$.dlg@myjk.org>
<548bd6de$1$2644$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
<m6hdf7$gds$1@mx1.internetia.pl>
<a...@g...com>
<m6hl30$9um$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<548cb571$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<m6iik1$coo$1@mx1.internetia.pl>
<9...@g...com>
<548ccd61$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<548d818c$0$2641$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<548dc2ce$0$22921$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Rondo ...
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 14 Dec 2014 19:35:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 612080058
X-Received-Bytes: 5188
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552072
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 18:03:13 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:796cdc63-124a-4c87-aa35-a23ff6077ae1@googlegrou
ps.com...
> W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 13:24:46 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:e2601ce8-6b56-40dc-b055-8994302eb914@googlegrou
ps.com...
> >
> > A na rondzie jak się wjeżdża prawym skrajnym pasem to albo trzeba zjechać
pierwszym zjazdem albo od razu zmienić pas na wewnętrzny. Tylko w takiej sytuacji
rondo usprawnia jazdę.
> ==================
> Jan.: Nie usprawnia, bo na zewnętrzny pas wjeżdżają nowi, a będący na rondzie na
pasie wewnętrznym nie mogą
> zjechać, bo muszą przepuszczać będących na pasie zewnętrznym (starych i nowych).
> ======================
> Kog.: Usprawnia bo dla każdego wjeżdżającego na zewnętrzy pas na jego pasie po jego
lewej stronie nie ma nikogo. Bo z zewnętrznego zjechali w tą drogę z której wjeżdża.
> ======================
> Jan.: I dlatego na rondzie jest więcej pojazdów, bo wjeżdżający mają ułatwiony
wjazd.
> ========================
> Kog.: A z wewnętrznego mogą zjechać drugim pasem. Bo dla nich zjazd drugim pasem
jest zawsze jazdą na wprost.
> =======================
> Jan.: Mogą zjechać jeżeli będą chcieli, część pojedzie dalej. Mogą zjechać, ale
muszą przepuścić tych co
> jadą zewnętrznym i nie skręcili w prawo, bo im tak wolno.
> W sumie zwiększona ilość pojazdów i krzyżujące się wzajemnie tory jazdy powodują
wolniejszy przejazd,
> zmniejszenie przepustowości ronda i zwiększenie zagrożenia wypadkiem.
Jest coś takiego jak ronda zwane turbinowymi. To taki typ ronda że dołożono trzeci
pas żeby zwiększyć przepustowość. Nie tworzono nowych przepisów żeby je oznakować.
Oznakowano je zgodnie z obowiązującymi. Oznakowanie poziome nakazuje pewne
zachowania na takim rondzie. Oznakowanie poziome jest nietrwałe i w pewnych
okolicznościach może być nieczytelne. Jeśli jest nieczytelne to nie zmienia to faktu
że takie rondo dalej jest rondem turbinowym i obowiązują na nim przepisy ogólne.
Zwłaszcza że żadnych szczegółowych dotyczących takich rond nie ma. Jeśli rondo
turbinowe wymusza dla pasa zewnętrznego zjazd pierwszym zjazdem albo konieczność
zmiany pasa na wewnętrzny i daje bezkolizyjny zjazd z pasa środkowego to znaczy że
tak należy zachowywać się na każdym rondzie. Amen
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.14 21:37 P.B.
- 14.12.14 22:20 k...@g...com
- 14.12.14 23:12 P.B.
- 14.12.14 23:34 k...@g...com
- 14.12.14 23:39 P.B.
- 14.12.14 23:49 P.B.
- 15.12.14 00:00 k...@g...com
- 15.12.14 00:12 k...@g...com
- 15.12.14 09:28 szerszen
- 15.12.14 11:45 Myjk
- 15.12.14 11:49 masti
- 15.12.14 12:02 Myjk
- 15.12.14 12:09 masti
- 15.12.14 12:26 Myjk
- 15.12.14 12:57 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod