  • Data: 2014-12-15 00:00:50
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 23:41:24 UTC+1 użytkownik P.B. napisał:
> [...]
    inni. Policjantów dlaczego skierowali sprawę do sądu.
    Mam wdrukowane ze ronda nie objeżdża się po zewnętrznym. I to wystarczy że jak mnie
    ktoś skaleczy na rondzie to policjanci będą wiedzieli kogo ukarac. I nie będę to ja.

    > Czyli poza Twoim przekonaniem, nie masz nic na poparcie swoich chorych
    > teorii? Gratuluję!
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Przemek

    Mam. Przyjeżdżaj do Lodzi jak spadnie śnieg i oznakowanie zrobi się mało czytelne.
    Ja będę zjeżdżał ze środkowego pasa a ty mi przywalisz bo będziesz objeżdżał.
    Pozwolisz że wezmę mastera a Ty mi przywalisz w próg pod prawymi drzwiami? Zobaczymy
    co wezwana Policja będzie miała do powiedzenia.