  • 1. Data: 2013-07-23 00:05:46
    Temat: Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
    Od: kamilos <k...@g...com>

    Witajcie,

    nadszedł chyba czas rozstania się z kreaturą o nazwie Renault Scenic I FL 1.9 dCi.
    Był to pierwszy i póki co chyba ostatni diesel, którego posiadałem.

    Tak więc szukam pojazdu w podanej kwocie wg następujących kryteriów:
    - silnik benzynowy do zagazowania lub benzynowy z gazem - rozsądna pojemność 1600 do
    2000 ccm
    - wielkość umożliwiająca transport 2 dorosłych i niemowlaka z wyposażeniem na
    dalszych trasach
    - rozsądne koszty eksploatacji (więc silniki raczej 4-cylindrowe) i przyzwoita
    niezawodność
    - klimatyzacja - obowiązkowo
    - jakieś poduszki, ABS i wspomaganie to też warunki konieczne
    - minimum estetyki (nie proponujcie Poloneza Roya, Multipli czy Passata B4 ;)

    Nie mam uprzedzeń do żadnej marki samochodu. Ale totalna egzotyka raczej nie wchodzi
    w grę. Potrzebuje pojazdu, który nie zdechnie na autostradzie w środku nocy przy
    dyskotece groźnych kontrolek na desce rozdzielczej (chwała wtryskiwaczom Bosch).
    Chodzi o to, że wsiadasz, przekręcasz kluczyk i jedziesz z punktu A do punktu B.
    Wiadomo, że każdy używany będzie się psuł i wymagał inwestycji. Jednak moje
    wcześniejsze samochody (wszystkie z LPG) psuły się zawsze dając jakieś sygnały
    ostrzegawcze. A jeśli już doszło do usterki, to umożliwiała ona dojechanie do celu
    bez konieczności wzywania lawety.

    Podajcie swoje typy bo po przeglądnięciu tysięcy ofert mam już zagotowany mózg.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-23 00:31:29
    Temat: Re: Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-23 00:05, kamilos pisze:
> [...]
    > - jakieś poduszki, ABS i wspomaganie to też warunki konieczne
    > - minimum estetyki (nie proponujcie Poloneza Roya, Multipli czy Passata B4 ;)

    Octavia 1 z silnikiem 1,6 lub 2,0. Jest jeszcze 1,8T 20V, ale nie wiem
    jak z gazowaniem tego silnika. Roczniki Octavii około 2002 pewnie już
    będą za <10kPLN.

  • 3. Data: 2013-07-23 00:37:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 22 Jul 2013 15:05:46 -0700 (PDT), kamilos
    <k...@g...com> wrote:

    > Wiadomo, że każdy używany będzie się psuł i wymagał inwestycji.

    Dlaczego? Czy to taka polska specyfika?...

    A.L.

  • 4. Data: 2013-07-23 00:42:53
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    A.L <a...@a...com> napisał(a)

    > Dlaczego? Czy to taka polska specyfika?...

    Nie. Entropii Wszechświata.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2013-07-23 01:47:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 22 Jul 2013 22:42:53 +0000 (UTC), Tomek Ka?ka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    >A.L <a...@a...com> napisał(a)

    >Nie. Entropii Wszechświata.

    Pytam z ciekawosci, bo nie znam polskiego rynku. Jaki jest sredni
    pzrebieg (realny a nie "podkrecony") uzywanego samochodu po pierwszym
    uzytkowniku? Uzytkowniku prywatnym, a nie na przykald, taksowkarzu

    Ja kupuje samochody nowe i jezdze do 120 tysiecy kilometrow, mniej
    wiecej. Nic mi sie nigdy nei zepsulo, poza normalnym zuzyciem. Wiec
    ciekawi mnie definicja uzywanego samochodu. Czy to taki co ma na
    liczniku 200 tysiecy kilometrow?

    A.L.

  • 6. Data: 2013-07-23 02:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy to taki co ma na
    > liczniku 200 tysiecy kilometrow?

    A 200 to duzo? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 7. Data: 2013-07-23 03:02:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Jak na moj gust, i owszem. Duzo

    A.L.

  • 8. Data: 2013-07-23 07:23:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    A.L. wrote:

    > Jak na moj gust, i owszem. Duzo

    A ten scenic co się zepsuł, to pewnie lekko 500 miał...

  • 9. Data: 2013-07-23 09:06:48
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > wiecej. Nic mi sie nigdy nei zepsulo, poza normalnym zuzyciem. Wiec
    > ciekawi mnie definicja uzywanego samochodu. Czy to taki co ma na

    Co to za auta posiadałeś?

    Moi rodzice mają już trzeci nowy samochód. Każdy do tej pory
    popsuł sie w trasie uniemożliwiając dalszą jazdę.
    Wszystko na gwarancji przy przebiegach 50-100kkm
    Skoda Yeti, Honda CR-V, Nissan X-Trail

  • 10. Data: 2013-07-23 09:25:54
    Od: kamilos <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 09:06:48 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > Co to za auta posiadałeś?

    Miałem Jeepa Cherokee XJ 4.0, Renault Scenic 1.6e 90 KM, Opla Vectre B 1.8 115 KM, a
    oprócz tego jako drugi samochód awaryjny mam nieśmiertelnego CC 900 na wtrysku. Ten
    się jeszcze nigdy nie zepsuł :)