  • 11. Data: 2013-07-23 18:05:37
    Temat: Re: Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 15:05:46 -0700 (PDT), kamilos napisał(a):

    (...)

    Ford Mondeo mk2 Ghia z silnikiem 2.0 i sekwencyjna instalacja.

    Za 10 tys. kupisz idealnie utrzymany egzemplarz i zostanie na wstepny
    pakiet serwisowy, czyli oleje, filtry, ew. rozrzad.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-07-23 18:14:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 17:37:34 -0500, A.L. napisał(a):

    > Dlaczego? Czy to taka polska specyfika?...

    Jesli pominiemy przypadki zwyklych oszustw i picowania trupow na sprzedaz,
    to raczej specyfika polskich drog i polskich mechanikow.
    Samochod, nawet zadbany, jest czesto z koniecznosci naprawiany z uzyciem
    najtanszych materialow, a jesli ma byc jak najtaniej, to nie zawsze jest
    fachowo.
    Jezdzi sie po kartofliskach nazywanych szumnie szosami, no i klimat tez
    swoje robi. O stylu jazdy nie wspominajac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-07-23 22:59:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-23 18:05, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Za 10 tys. kupisz idealnie utrzymany egzemplarz i zostanie na wstepny
    > pakiet serwisowy, czyli oleje, filtry, ew. rozrzad.

    Przy czym, niech sprawdzi dokładnie progi i nadkola. Bo w wielu
    egzemplarzach, mają w swej zawartości za dużo tlenków. Właściwie to w
    większości egzemplarzy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2013-07-24 07:39:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 22:59:49 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Przy czym, niech sprawdzi dokładnie progi i nadkola. Bo w wielu
    > egzemplarzach, mają w swej zawartości za dużo tlenków. Właściwie to w
    > większości egzemplarzy.

    Tak jest. Ale jak auto bedzie zadbane, to progi, nadkola i inne
    newralgiczne punkty (ranty drzwi i klap, okolice szyby) beda ogarniete.

    A poza tym jest to naprawde tanie w utrzymaniu, super wygodne (2+2+bagaze)
    i niezle sie prowadzace auto, w ktorym nie grozi "choinka" kontrolek.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2013-07-24 09:19:11
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Octavia 1 z silnikiem 1,6 lub 2,0. Jest jeszcze 1,8T 20V, ale nie wiem
    > jak z gazowaniem tego silnika

    jest ok mam ten silnik nie ma problemow,

    mam tez vectre B kombi za 10k w dobrym stanie z klimą można dostać i tania w
    eksploatacij jest

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-07-24 11:23:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-23 00:05, kamilos pisze:
    > Witajcie,
    >
    > nadszedł chyba czas rozstania się z kreaturą o nazwie Renault Scenic I FL 1.9 dCi.
    Był to pierwszy i póki co chyba ostatni diesel, którego posiadałem.

> [...]
    do 2000 ccm
    > - wielkość umożliwiająca transport 2 dorosłych i niemowlaka z wyposażeniem na
    dalszych trasach
    > - rozsądne koszty eksploatacji (więc silniki raczej 4-cylindrowe) i przyzwoita
    niezawodność
    > - klimatyzacja - obowiązkowo
    > - jakieś poduszki, ABS i wspomaganie to też warunki konieczne
    > - minimum estetyki (nie proponujcie Poloneza Roya, Multipli czy Passata B4 ;)
    >
    > Nie mam uprzedzeń do żadnej marki samochodu. Ale totalna egzotyka raczej nie
    wchodzi w grę. Potrzebuje pojazdu, który nie zdechnie na autostradzie w środku nocy
    przy dyskotece groźnych kontrolek na desce rozdzielczej (chwała wtryskiwaczom Bosch).
    Chodzi o to, że wsiadasz, przekręcasz kluczyk i jedziesz z punktu A do punktu B.
    Wiadomo, że każdy używany będzie się psuł i wymagał inwestycji. Jednak moje
    wcześniejsze samochody (wszystkie z LPG) psuły się zawsze dając jakieś sygnały
    ostrzegawcze. A jeśli już doszło do usterki, to umożliwiała ona dojechanie do celu
    bez konieczności wzywania lawety.

    > Podajcie swoje typy bo po przeglądnięciu tysięcy ofert mam już zagotowany mózg.

    Ja bym szukał 406-tki. Najlepiej z silnikiem 2.0 16V.

  • 17. Data: 2013-07-24 17:04:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Pytam z ciekawosci, bo nie znam polskiego rynku. Jaki jest sredni
    > pzrebieg (realny a nie "podkrecony") uzywanego samochodu po pierwszym
    > uzytkowniku? Uzytkowniku prywatnym, a nie na przykald, taksowkarzu
    >
    > Ja kupuje samochody nowe i jezdze do 120 tysiecy kilometrow, mniej
    > wiecej. Nic mi sie nigdy nei zepsulo

    A ile miałeś tych nowych?
    1 szt?
    Bo inaczej to nie uwierzę.
    No chyba, że te 120 kkm robisz w miesiąc