    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 22 Jul 2013 15:05:46 -0700 (PDT)
    Subject: Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
    From: kamilos <k...@g...com>

    Witajcie,

    nadszedł chyba czas rozstania się z kreaturą o nazwie Renault Scenic I FL 1.9 dCi.
    Był to pierwszy i póki co chyba ostatni diesel, którego posiadałem.

    Tak więc szukam pojazdu w podanej kwocie wg następujących kryteriów:
    - silnik benzynowy do zagazowania lub benzynowy z gazem - rozsądna pojemność 1600 do
    2000 ccm
    - wielkość umożliwiająca transport 2 dorosłych i niemowlaka z wyposażeniem na
    dalszych trasach
    - rozsądne koszty eksploatacji (więc silniki raczej 4-cylindrowe) i przyzwoita
    niezawodność
    - klimatyzacja - obowiązkowo
    - jakieś poduszki, ABS i wspomaganie to też warunki konieczne
    - minimum estetyki (nie proponujcie Poloneza Roya, Multipli czy Passata B4 ;)

    Nie mam uprzedzeń do żadnej marki samochodu. Ale totalna egzotyka raczej nie wchodzi
    w grę. Potrzebuje pojazdu, który nie zdechnie na autostradzie w środku nocy przy
    dyskotece groźnych kontrolek na desce rozdzielczej (chwała wtryskiwaczom Bosch).
    Chodzi o to, że wsiadasz, przekręcasz kluczyk i jedziesz z punktu A do punktu B.
    Wiadomo, że każdy używany będzie się psuł i wymagał inwestycji. Jednak moje
    wcześniejsze samochody (wszystkie z LPG) psuły się zawsze dając jakieś sygnały
    ostrzegawcze. A jeśli już doszło do usterki, to umożliwiała ona dojechanie do celu
    bez konieczności wzywania lawety.

    Podajcie swoje typy bo po przeglądnięciu tysięcy ofert mam już zagotowany mózg.