eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRobienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <nssk56$15s$1@dont-email.me> <nsu1b7$gdj$1@dont-email.me>
    <nsubgu$okv$1@dont-email.me> <nt22kk$gs5$1@dont-email.me>
    <nt2s06$4l2$1@mx1.internetia.pl> <nt33us$p03$1@dont-email.me>
    <nt3ar3$ku6$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Date: Wed, 5 Oct 2016 20:00:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 161005-2, 05.10.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <57f53f58$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1475690328 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 89.72.242.154:3987
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078435
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <i...@y...ru> napisał w wiadomości
    news:nt3ar3$ku6$1@dont-email.me...
    > ddddddddd <d...@f...pl> Wrote in message:
    >> nie wiadomo co bokiem wyjdzie, może soft nie odłączy niekompatybilnej (z
    >> zawyżonym napięciem) ładowarki,
    >
    > Nie ma takich, standard usb się kłania :)
    >

    Kilka dni temu na innej grupie czytałem, że ktoś kupił ładowarkę, która
    dawała 8V. Telefon odmawiał ładowania z powodu zawyżonego napięcia.

    >> może przez niego będą problemy z
    >> zasięgiem, może głośnik źle działać, może się bt rozłączać itp. - a
    >> użytkownik będzie zwalał winę na hardware
    >
    > Wystarczy skonfigurować soft.

    Kto ma go konfigurować? Klient czy serwis gwarancyjny?
    Oczywiście jeśli soft w ogóle ma możliwość konfigurowania "sterowników" do
    hardwaru.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: