  • Data: 2016-10-07 10:49:28
    Temat: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości
    W dniu 6.10.2016 o 18:45, J.F. pisze:
    >Najlepsze. System niszowy to i hackować się nie opłacało :-P

    Wcale nie taki niszowy.
    To mial byc jednak system powszechny, ale Nokii jak widac cos nie
    wyszlo.

    Ja tam moge wymienic co, z mojego punktu widzenia.

    A zabezpieczen plikow chyba nie bylo.

    >Znakomita. Na pewno nie tak kaleka jak w iOS.

    No coz, podlaczam nokie kabelkiem ... do wyboru 4 opcje.
    Podlaczam jako pamiec masowa ... to oczywiscie aplikacje juz nie
    calkiem dzialaja - brak karty.
    Ale w sumie ... dobrze, ze jest wybor, w Androidzie nie ma, dziala jak
    chce, w zaleznosci od wersji.
    No i efekt jest ten sam - tryb pamieci masowej musi blokowac dostep z
    telefonu.

    OBEX przez Bluetooth - nie dziala, lub slabo dziala, juz nie pamietam.
    Plik otrzymany przez BT - nijak sie go nie da na karte zapisac.

    >Ty masz pojęcie ile kosztowało jajko/6600? Bo mam wrażenie że
    >bładzisz jak dziecko we mgle.

    wiecej niz iphone czy SGS7 obecnie ?

    >Ile takich MS "driverów niszczących komputer" widziałeś na oczy?

    Nie widzialem, ale co - niemozliwe ?

    >Widzę że usilnie starasz się nie zrozumieć w czym rzecz. Skoro, dla
    >Ciebie sprzedaż, jest jedynym wyznacznikiem, to już Ci wykazałem że
    >FIAT sprzedaje więcej samochodów, niż RR, ML i Ferrari razem wzięte.
    >Według Ciebie FIAT musi robić supersamochody, a RR, McL i Ferrari
    >auta chujowe bo słabo się sprzedają.

    Pomijajac zalety, to Ferrari ma tez wady. Ch* auto i tyle :-)

    Ale my o prawdziwosci danych.
    W komputerze nie powiedza ci ile zajmuje system, mimo, ze sprzedawany
    razem z komputerem,
    w Androidzie nie powiedza, w Nokii/symbian nie powiedza, a w maluchu
    tez nie powiedza ile mocy silnika zabiera wentylator chlodzacy.
    A to w tym przypadku znaczacy procent.

    W Ferrari tez ci nie powiedza ile to auto naprawde pali, czy jaki
    przeswit ma :-)

    >ATSD dlaczego zniknąłeś pytanie o inne OSy?
    >Więc je powtórze: Podobnie do d* były Windows Mobile i MeeGo,
    >nieprawdaż Jarek? Odniesiesz się czy wolisz przemolić?

    Widac byly do d*, skoro juz ich nie ma.
    Przy czym w przypadku WM to moze odgorna decyzja MS - zrobimy WP,
    ktory ponoc kiepsko sie sprzedaje.

    J.