  • 121. Data: 2010-05-17 13:54:46
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hsrbv6$5do$1@node2.news.atman.pl...

    > nieprawidłowo
    > lusterko
    >

    > kurcze bo wg tego co inni pisza to jak oni wyprzedzali nieprawidlowo to
    > trzeba bylo walic bo robili to nie przepisowo

    Nie jestem mordercą, wręcz przeciwnie - robię wszystko żeby nie powodować
    problemów komukolwiek na drodze.
    Żałuję tylko, że czasami bez wzajemności, niektórzy mają ogromną satysfakcję
    jak mogą komuś na złość zrobić.
    Zwłaszcza jak widzą że ktoś próbuje pojechać nieco szybciej niż oni sami.

  • 122. Data: 2010-05-17 13:55:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > O matko.. trzymajmy się faktów: wyprzedzał NA SKRZYŻOWANIU. A to, że nie
    > dostrzegł skrzyżowania bo go zaswędziało ucho czy też nie dostrzegł, bo
    > grzał 160 nie oznacza, że skrzyżowanie przestało istnieć. Przepisy
    > jednoznacznie zabraniają wyprzedzania na skrzyżowaniu.

    czyli w Twoim rozumowaniu nie ma potrzeby patrzec przy skrecie w lewo w
    lusterko bo na skrzyzowaniu nie mozna wyprzedzac

    fajne

    Oby nikt sie do tego nie stosowal tylko grzecznie patrzyl w lusterko bo
    zaczynam sie bac jezdzic autem.

    Icek

  • 123. Data: 2010-05-17 13:56:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Juz momencie skrecania samochodu w lewo?
    > Musialbys chyba zawrocic i go dobic w ten prawy tyl.

    jezeli masz audi na wysokosci swojego tylnego zderzaka i zaczynasz skrecac w
    lewo to Twoj blad cokolwiek innego by sie nie dzialo

    Icek

  • 124. Data: 2010-05-17 13:57:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wygrasz z policyjnymi mózgami, mają tak nasączone we łbach że to tylko
    > prędkość jest problemem, że myślenie im się wyłącza.
    > Takich wątków było już tu kilkanaście.
    > Szkoda klawiatury.

    to dlatego, ze musieliby napisac "zle oznakowanie, zla nawierzchnia" a to
    nie wygladaloby dobrze

    Icek

  • 125. Data: 2010-05-17 13:58:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > taaaaa. Czyli te wszystkie zdarzenia wymuszenia pierwszenstwa przejazdu i
    > kolizje w miescie sie biora ??
    > Gowno, nie da sie w miejscu zatrzymac audi jadacego 50km/h

    Tak? Tylko po co wtedy wyprzedzac samochod przymierzajacy sie do skretu
    w lewo na skrzyzowaniu?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 126. Data: 2010-05-17 14:01:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    M1SLQ pisze:

    > No to może obejrzyj sobie jakieś testy zderzeniowe w sieci,

    Pisalem o wskazowce licznika.
    Jej wskazanie po wypadku ma sie nijak do predkosci w momencie zderzenia.

    Choc niewatpliwie uderzenie bylo bardzo mocne.

    KJ

  • 127. Data: 2010-05-17 14:01:57
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hsr9ej$4dc$1@news.onet.pl...

    > Ty sam sobie schematy budujesz i do tego nie rozumiesz co czytasz.

    Jakie? Takie, że zakładam, że obaj kierowcy mogli być w 100% winni
    zaistniałej sytuacji?

    > Nie, ale "wyjechała pod koła wyprzedzającego = nie spojrzała w lusterko,
    > albo zrobiła to źle".

    Co mogła zrobić źle?

    > Bredzisz.
    > To Ty usiłujesz za wszelką cenę znaleźć usprawiedliwienie dla
    > nieprawidłowo skręcającej, ja o wyprzedzającym słowa nie napisałem.

    Ja jedynie zakładam, że możliwości jest wiele - poczynając od w 100% dobrze
    wykonanego manewru wyprzedzania i 100% winy kierowniczki Punto, a kończąc na
    sytuacji odwróconej o 180 stopni.

    > Ano właśnie.
    > Typowe.
    > Zacznij pisać o czym wiesz, zobaczysz jak mało masz podstaw do oceny tej
    > sytuacji na swoje kopyto.

    Bo ja, jakbyś nie zauważył, nie stawiam tezy, że wina jest z góry
    określona - nikt bowiem z nas nie zna wszystkich szczegółów tego wypadku.

    Jurand.

  • 128. Data: 2010-05-17 14:02:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak? Tylko po co wtedy wyprzedzac samochod przymierzajacy sie do skretu
    > w lewo na skrzyzowaniu?

    i doszlismy do sedna sprawy. Gdyby audi widzialo, ze punto zaraz zniknie w
    bocznej uliczce to by nie wyprzedzalo

    Icek

  • 129. Data: 2010-05-17 14:02:55
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > stronie
    > do

    > bo ma nie mniej jak 50% udzialu w smierci 2 osob.

    A jak wyliczyłeś ten udział?

    Jurand.

  • 130. Data: 2010-05-17 14:05:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > i doszlismy do sedna sprawy. Gdyby audi widzialo, ze punto zaraz zniknie w
    > bocznej uliczce to by nie wyprzedzalo

    Nie ma to jak wyciagnac z d... wniosek.

    Pozdrawiam
    Pawel