  • 111. Data: 2010-05-17 13:46:29
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I zawsze "dochodzisz" takich majac 150 na blacie, czy jednak oceniajac
    > sytuacje zwolnisz?

    ja boje sie wyprzedzac na mojej uliczcie osiedlowej majac 20km/h bo juz
    kilkukrotnie zdarzylo sie, ze debil chcacy zaparkowac nie patrzy czy ktos go
    wyprzedza i skreca w lewo bo ma wolne miejsce.

    Mam wyobraznie, ktora nie pozwala mi w tym miejscu jechac wiecej niz
    20-30km/h. Przez wioski tez nie przejechalbym z predkoscia 160km/h bo tez
    mam wyobraznie. Jednak 70-80km/h to juz mi sie zdarza.

    patrzac przez pryzmat mojego doswiadczenia jestem przekonany, ze gdyby
    sygnalizowala to zniszczenia bylyby z drugiej strony (zakladajac, ze audi by
    nie wyhamowalo.)

    Gosci ponioslo. Kupili sobie auto w ktorym nie czuc predkosci. Rozpedzili
    sie zbyt mocno. Powinni poniesc za takie wykroczenie kare, ktora bylaby
    proporcjonalna do wykroczenia. Kara smierci nie jest sprawiedliwa i
    proporcjonalna.

    Icek

  • 112. Data: 2010-05-17 13:47:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Niby dlaczego prawy tyl?

    bo jak widzisz auto ktore masz wyprzedzic i skreca w lewo to uderzasz tez w
    lewo gdzie to auto jedzie czy liczysz sie zmiescic sie po prawej z ktorej to
    to auto znika ?

    Icek

  • 113. Data: 2010-05-17 13:48:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Gdyby jechali przepisowo nie doszloby do zderzenia - proste?
    > Nawet gdyby wymusila zdazyli by zahamowac.

    taaaaa. Czyli te wszystkie zdarzenia wymuszenia pierwszenstwa przejazdu i
    kolizje w miescie sie biora ??

    Gowno, nie da sie w miejscu zatrzymac audi jadacego 50km/h

    Icek

  • 114. Data: 2010-05-17 13:48:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > bo jak widzisz auto ktore masz wyprzedzic i skreca w lewo to uderzasz tez w
    > lewo gdzie to auto jedzie czy liczysz sie zmiescic sie po prawej z ktorej to
    > to auto znika ?

    Juz momencie skrecania samochodu w lewo?
    Musialbys chyba zawrocic i go dobic w ten prawy tyl.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 115. Data: 2010-05-17 13:49:44
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Tłumacz to drogowcom.

    A tutaj muszę się z Tobą zgodzić.

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2010-05-17 13:50:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości

    > A tutaj muszę się z Tobą zgodzić.

    I z tego co zrozumiałem Budzikowi dokładnie o to chodziło.

  • 117. Data: 2010-05-17 13:51:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mialo

    > taaaaa. Czyli te wszystkie zdarzenia wymuszenia pierwszenstwa przejazdu i
    > kolizje w miescie sie biora ??
    >
    > Gowno, nie da sie w miejscu zatrzymac audi jadacego 50km/h

    Nie wygrasz z policyjnymi mózgami, mają tak nasączone we łbach że to tylko
    prędkość jest problemem, że myślenie im się wyłącza.
    Takich wątków było już tu kilkanaście.
    Szkoda klawiatury.

  • 118. Data: 2010-05-17 13:52:09
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Gdyby jechali przepisowo nie doszloby do zderzenia - proste?
    > Nawet gdyby wymusila zdazyli by zahamowac.

    Otóż to. Dodam jeszcze, że gdyby nawet się stukneli, to obyłoby się bez
    ofiar śmiertelnych.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2010-05-17 13:52:17
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przenigdy.
    > W prawo również - choć kilka razy miałem możliwość stuknięcia
    nieprawidłowo
    > wyprzedzającego motocyklisty czy rowerzysty, to jednak spojrzenie w
    lusterko
    > uratowało im zdrowie.

    kurcze bo wg tego co inni pisza to jak oni wyprzedzali nieprawidlowo to
    trzeba bylo walic bo robili to nie przepisowo

    Icek

  • 120. Data: 2010-05-17 13:53:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No to może obejrzyj sobie jakieś testy zderzeniowe w sieci, zderzenie
    > przy ~80 km/h ze stałą przeszkodą raczej nie robi z kierowcy galaretki.

    1. stala przeszkoda to cos innego jak drzewo (mala powierzchnia, duza
    energia, duze cisnienie, duze miejscowe zniszczenia)

    2. starsze auto, zgnita blacha, mniej energii potrzeba do wgniecenia

    Icek