-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Sun, 23 May 2010 18:56:10 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Message-ID: <htbmni$eqd$1@news.onet.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl><4befe639$0$2599$6...@n...neostrada.
pl><hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl>
<hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl><4beffcc0$0$17104$6...@n...neostra
da.pl><p...@4...com>
<hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl><4bf0ceaa$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>
<hsr2oe$fvf$1@news.onet.pl><hsr3nd$9um$1@node1.news.atman.pl>
<hsr6ep$mab$1@inews.gazeta.pl><4bf259b7$0$17096$6...@n...neostrada.p
l><0...@b...softax.pl>
<4bf7f243$0$2582$65785112@news.neostrada.pl> <ht8uel$t92$1@news.onet.pl>
<ht8ujb$tn9$1@news.onet.pl> <htaooa$dek$1@news.onet.pl>
<htaum3$vtq$1@news.onet.pl> <htb4b8$hui$1@news.onet.pl>
<htb9e9$2q6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dxr154.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274633778 15181 83.22.103.154 (23 May 2010 16:56:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 16:56:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282822
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
wiadomości news:htb9e9$2q6$1@news.onet.pl...
>> Ale jakie "wszystkie możliwe przepisy" złamała kierowniczka Punto?
>
> No właśnie - po co się odzywasz, skoro znasz tylko jeden przepis?
> Ten o limicie?
> W takiej sytuacji lepiej siedzieć cicho i się nie przyznawać.
Coś się tak przyczepił limitu ?
W tym wypadku najważniejszą przyczyną wypadku było zniezgodne z PoRD
wyprzedzanie na skrzyżowaniu.
Nadmierna prędkość miała drugorzędny wpływ na niemożliwość uniknięcia tego
wypadku przez kierowniczkę Fiata oraz pierwszorzędne ze względu na skutki
tego wypadku czyli śmierć kierowcy Audi oraz jego pasażera.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.10 19:15 J.F.
- 23.05.10 19:38 Krzysiek Kielczewski
- 23.05.10 19:45 Jurand
- 23.05.10 19:46 Jurand
- 23.05.10 19:53 Jurand
- 23.05.10 19:53 J.F.
- 23.05.10 20:01 Jurand
- 23.05.10 20:00 Budzik
- 23.05.10 20:00 Budzik
- 23.05.10 20:00 Budzik
- 23.05.10 20:00 Budzik
- 23.05.10 20:02 Jurand
- 23.05.10 20:04 Plumpi
- 23.05.10 20:07 J.F.
- 23.05.10 20:12 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=