  • Data: 2010-05-23 19:45:16
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:htb8l9$vlr$1@news.onet.pl...

    > Do rozsądncyh prędkości.

    Co to oznacza "rozsądna prędkość"? Jest definicja tego w PoRD?

    > Powinna, jeśli doprowadziła do wypadku brakiem zainteresowania czy może
    > skręcić.

    > A Ty myślałeś, że powinno być tak jak mówisz Ty?
    > ROTFL !!!!

    Ja wcale nie twierdzę, że jestem autorytetem w sprawach wypadków i będzie
    tak jak powiedziałem. ALE znając procedurę postępowania w takich sytuacjach
    mogę Cię zapewnić, że jeżeli kobieta zezna tak jak pisałem - wina zostanie w
    100% przypisana kierowcy Audi. Wszystko zależy od tego, co konkretnie o
    swoim zachowaniu powie Policji lub sędziemu.

    "Jak" zawsze miałem?

    Jurand.