  • Data: 2010-05-22 16:54:16
    Temat: Re: Rewolucja w SDJ!
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <"spook[mad"@hatter].op.pl> napisał w
    wiadomości news:op.vcv3n0loz35pdl@l3.medicom.local...
    > Dnia 16-05-2010 o 18:25:58 brtk <b...@g...com> napisał(a):
    > (...)
    > Obawiam się, czy nie jest to początek upadku jedynego chyba polskiego
    > czasopisma dla programistów...
    > Pozdrawiam -- Spook.

    Ludziom może po prostu brakuje kasy. Z budżetami domowymi obecnie nie jest
    najlepiej, a jeśli ktoś zaciska pasa, to w pierwszym rzędzie tnie koszta na
    takich właśnie czasopismach.

    Sam byłem czytelnikiem SDJ (i nie tylko SDJ) przez kilka lat, do 2007... potem
    tylko sporadycznie, wybiórczo kupowałem, gdy było akurat coś szczególnie mnie
    interesujacego.

    Pismo niezłe. Bieżący numer ciekawy, choć dostępny tylko wirtualnie.

    Jeśli chcą przetrwać, muszą przekonać potencjalnych reklamodawców do tego, że
    warto zamieszczać reklamy właśnie u nich.
    Jesli będą mieli odpowiednio dużo wejść/pobrań...to czemu nie. Szansa na
    przetrwanie i rozwój jest.

    j.