  • 1. Data: 2010-05-16 16:25:58
    Temat: Rewolucja w SDJ!
    Od: brtk <b...@g...com>

    Świat się zmienia, a wraz z nim media. Software Developer's Journal
    postanowił stanąć w awangardzie. Rozwój internetu i urządzeń mobilnych
    skłonił nas do zmiany formatu magazynu. Od dnia dzisiejszego SDJ
    przechodzi na wersję elektroniczną. Będzie również całkowicie darmowy!
    Jest to dla nas rewolucyjny krok i jesteśmy przekonani, że spotka się
    z Waszym zainteresowaniem. Kolejne numery darmowego SDJ w
    elektronicznej wersji .pdf będą dostępne do pobrania z naszej strony
    http://sdjournal.org/ w każdy ostatni dzień miesiąca.
    W premierowym, darmowym wydaniu Software Developer's Journal On-Line
    przeczytacie m. in. o:

    * Biblioteka Dozer - Proste mapowanie obiektów
    * Technologie Progress OpenEdge - Część 7. Replikacja i obsługa
    klastrów systemowych w środowisku OpenEdge
    * Paradygmat CLP - Przykłady problemów optymalizacyjnych oraz
    logicznych
    * Android NDK - Programowanie natywne w systemie Android
    * Stary, dobry znajomy: Oracle Forms
    * Brakujący 1% - Zarządzanie zaangażowaniem programistów

    POBIERZ CAŁY MAGAZYN ZA DARMO JUŻ TERAZ! http://sdjournal.org/

    http://sdjournal.org/

  • 2. Data: 2010-05-17 06:24:39
    Temat: Re: Rewolucja w SDJ!
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Sun, 16 May 2010 09:25:58 -0700 (PDT), brtk
    <b...@g...com> wrote:

    >?wiat się zmienia, a wraz z nim media. Software Developer's Journal
    >postanowił stan?ć w awangardzie.

    I przestanie wreszcie spamowac?

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 3. Data: 2010-05-17 10:39:43
    Od: "x" <...@...pl>

    Super. To teraz oddajcie kasę osobom, które wcześniej zaprenumerowały
    czasopismo w formie papierowej.

    --
    mario

  • 4. Data: 2010-05-17 12:06:23
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2010-05-17 08:24, Maciej Pilichowski pisze:

    > I przestanie wreszcie spamowac?

    Myślę, że tak gdyż pewnie niedługo zniknie z rynku.

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun

  • 5. Data: 2010-05-17 12:07:23
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >    * Stary, dobry znajomy: Oracle Forms
    >    * Brakujący 1% - Zarządzanie zaangażowaniem programistów

    super! ja jestem zadowolony i bede w miare mozliwosci czytac
    (w miare mozliwosci bo aktualnie siedze przy starym terminalu
    stronka mi sie tu nie wyswietla poprawnie i nie moge kliknac
    na download ) - pzdr JS

  • 6. Data: 2010-05-17 12:16:44
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > (w miare mozliwosci bo aktualnie siedze przy starym terminalu
    > stronka mi sie tu nie wyswietla poprawnie i nie moge kliknac

    ok udalo sie

  • 7. Data: 2010-05-17 14:00:16
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > ok udalo sie

    A podawales dane?
    Podaj linka jak sciagnac moze gdzies na zewnatrznym serwerze by nie
    przeciazac oryginalu

  • 8. Data: 2010-05-17 18:36:14
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Będzie również całkowicie darmowy! Jest to dla nas rewolucyjny krok

    raczej upadek...

    > i jesteśmy przekonani, że spotka się z Waszym zainteresowaniem.

    oby nie skończyło się na trzech numerach....

    --
    Azarien

  • 9. Data: 2010-05-18 07:11:48
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <"spook[mad"@hatter].op.pl>

    Dnia 17-05-2010 o 12:39:43 x <...@...pl> napisał(a):

    > Super. To teraz oddajcie kase osobom, które wcze?niej zaprenumerowa?y
    > czasopismo w formie papierowej.

    Prenumerata była tylko do ostatniego numeru papierowego, nowe numery nie
    są już nią objęte. Nie widzę więc powodu, dla którego mieliby oddawać
    jakiekolwiek pieniądze.

    > mario

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 10. Data: 2010-05-18 07:13:02
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <"spook[mad"@hatter].op.pl>

    Dnia 16-05-2010 o 18:25:58 brtk <b...@g...com> napisał(a):
    (...)

    Obawiam się, czy nie jest to początek upadku jedynego chyba polskiego
    czasopisma dla programistów...

    Pozdrawiam -- Spook.