    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5d6fe129$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <qkp20r$sp$1@dont-email.me>
    <5d702024$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkp83b$3urmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5d767d01$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d76afd2$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <ql6hem$had$1$cezar91@news.chmurka.net> <ql8q12$jao$1@dont-email.me>
    <9...@t...no1>
    <ql9vkp$6v4$1@dont-email.me> <6937153083$20190911100203@squadack.com>
    <qlb72i$64e$1@dont-email.me> <3649345426$20190911194522@squadack.com>
    <qlbch7$973$1@dont-email.me> <qlbg5t$e7e$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <qlbhnu$b3b$1@dont-email.me> <5d7955b7$0$3534$426a34cc@news.free.fr>
    <qlblai$to$1@dont-email.me> <5d7a0eb2$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <qldekg$m6b$1@dont-email.me>
    <5d7a521d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <qldovi$j4k$1@dont-email.me>
    Subject: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Date: Thu, 12 Sep 2019 17:57:05 +0200

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 12/09/2019 16:09, J.F. wrote:

    >Faktycznie, zapomniałem że rozwiązanie że to był TV z wejściem na
    >Herculesa jest bardziej oczywiste niż że to był fake. Znowu wychodze
    >na idiotę.

    >Nie. To był telewizor. Wiesz, monitory nie mają składanych anten,
    >choć oczywiście niczego nie wykluczam.

    Ok, byla antena, byl telewizor.

    >Tak tak, to na pewno, to wojskowy mogł być, może ta antena to jakaś
    >dywersja mająca na celu pokazanie wyższości myśli technicznej wojska
    >nad tępe pustaki używające monitorów. Abo cuś.

    Tak czy inaczej - krajowy przemysl robil male telewizory 14",
    a krajowy rynek potrzebowal monitorow do komputerow, nie tylko
    pecetow.

    Reszta jest naturalna. Monitory przypominace TV (ale bez anteny),
    TV wejsciem monitorowym.
    Troche tego bylo.

    Krajowy przemysl robil tez troche zielonych kineskopow, a moze i
    bursztynowych, wiec zdecydowanie do monitorow,
    a potem je montowali w obudowach "telewizyjnych".

    >Oczywiście, tylko torche wyczka niekompatybilna z RF czy innym
    >composite. Ale bardzo możliwe, w końcu łatwiej w wojsku zrobic
    >przelotkę na TV niż kupić monitor.

    Po co wspominac o composite, skoro kineskop mono.
    A wtyczka ... dwa oporniki i juz Hercules kompatybilna ...

    >Tak, jak pamiętam to każdy posiadacz XTka ze stacjami 5.25 rozrzucał
    >na stoliku dyskietki 3.5. Faktycznie tak było, jak bum cyk cyk, sam
    >widziałem, bez tego komputery nie działy.

    No ale co - podejrzewasz, ze redaktor przyniosl pudelko dyskietek do
    porozrzucania ?
    Moze i powiedzial "przydalby sie jakis komputer w tle i cos
    kolorowego" ... i widac w instytucji znalazly sie dyskietki 3.5".

    A moze po prostu poza kadrem stal drugi komputer z 3.5" .

    J.