  • Data: 2019-09-12 18:20:19
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/09/2019 17:57, J.F. wrote:
    > No ale co - podejrzewasz, ze redaktor przyniosl pudelko dyskietek do
    > porozrzucania ?

    Koledzy przynieśli.

    > Moze i powiedzial "przydalby sie jakis komputer w tle i cos kolorowego"
    > ... i widac w instytucji znalazly sie dyskietki 3.5".

    No i dokładnie tak mogło być.

    Albo inaczej. Rok może 2001 albo troche dalej. W miejscu gdzie pracuje
    robią "wywiad do telewizji". Redaktor krytycznym okiem zerkną na
    asectyczny pokój gdzie to sie miało odbyć i zarządził wstawienie
    komputera. Kolega pyta co ma na nim być. Redaktor mówi że wygaszacz,
    tylko żeby się nie za bardzo ruszało bo wtedy na kamerze źle widać. W
    swojej złośliwości zapytał czy może nie lepiej w serwerowni bo tam
    wszystko fajnie miga i się nie rusza. Redaktor uznał że faktycznie
    fajniejsze ale czy można wyłączyć żeby tak nie szumiało. No...

    > A moze po prostu poza kadrem stal drugi komputer z 3.5" .

    Ba, może nawet z czytnikiem Bluray. Już się tego nie dowiemy, nawet nie
    pamiętam co to za gazeta.