  • Data: 2017-05-28 02:34:08
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-26 o 08:09, Trybun pisze:
    > Musi, ale skoro mam szufladę starych i sprawnych telefonów, to przecie
    > do rozmów i SMSowania mogę wykorzystać jeden z nich. Kryterium - musi
    > mieć wejście na antenę.

    Może wyrzuć starą, padajcą już baterię albo spróbuj ją solidnie
    naładować. Jak szybko się rozładowywuje to lepiej kupić nową baterię niż
    telefon. Zasięg zależy też od stanu naładowania baterii (oryginalną
    ładowarką)
    Jak chcesz kupić telefon to popatrz sobie na Samsungi. Jak za drogi to
    można kupić na raty.

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Telefony+Samsung
    +i+cena

    --