  • Data: 2017-05-28 08:45:58
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-28 o 02:19, Animka pisze:

    > Gniazdo antenowe to ta sama dziurka do podlączania słuchawek. Każdy
    > telefon ma antenę wbudowaną (stare typy miały antenę wystającą z
    > obudowy).
    > Radzę Ci zmienić operatora. Jak miałam abonament w Play-u to w domu
    > często telefon nie miał zasięgu! Tylko w Play-u takie "szopki" były i
    > to w Centrum Warszawy.

    Nie, to nie jest ta dziurka słuchawkowa. Antenę wewnętrzną owszem, mają,
    ale wejście/wyjście na antenę zewnętrzną to już mało który ma.

    Nie, rozpatrujesz sprawę z punktu widzenia swojej warszawskiej
    lokalizacji, czyli co paręset metrów maszty antenowe i można przebierać
    w operatorach jak w ulęgałkach. W mojej lokalizacji to Play ma najlepszy
    zasięg. Oczywiście "najlepszy" to nie znaczy że dobry czy wystarczający,
    ale inni są jeszcze gorsi.