    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Megane - jakie wady? jakie zalety?
    Date: Wed, 15 Jun 2011 15:45:07 +0200

    Użytkownik "kratylos" <k...@y...com> napisał w wiadomości news:

    > widze ze kolega widzal to auto tylko na zdjeciach

    Oczywiście.
    I na filmach też.
    Niestety, na większości z nich jestem za kierownicą tego koszmaru i co
    gorsza musiałem finansować jego naprawy, gdy tylko skończyła się mu
    gwarancja.

    Jak przez parę miesięcy koszt miesięcznego serwisowania tego wybryku
    francuskiej myśli technicznej przekroczył wartość miesięcznej raty za nowe
    auto, to stwierdziłem że nie ma sensu dopłacać za 3,5 rocznego złoma i się
    go pozbyłem.

    Następne auto kupiłem z gwarancją na 7 lat, ale tym razem miałem więcej
    szczęścia, bo przez 4 lata nie zepsuło się w nim dosłownie nic, więc z
    gwarancji jeszcze nie dane mi było skorzystać.
    A przepraszam - uszkodził się jeden bezpiecznik, z 5 żarówek, łącznik
    stabilizatora, no i opony się poząbkowały. ;-)
    Koszt tych napraw niewiele przekroczył 100 zl (przez 4 lata, czyli daleko
    mniej niż 1000 zł miesięcznie).
    Opon jeszcze nie wymieniłem - dożynam je ostatni sezon.

    P.S.
    Jak interesuje Cię lista usterek i awarii w rzeczonym Megane II, to była
    publikowana przeze mnie po jego sprzedaży - czyli w 2007 roku, poszukaj
    sobie w archiwum.
    Od Twojego wykrzykiwania że to niemożliwe, problem się nie zmniejszy, ani
    lista się nie skróci.