    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Relacje czasowe w DS3231
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 1 Jun 2017 20:50:13 +0200

    Dnia Thu, 1 Jun 2017 15:32:42 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Lepiej. :)
    > Włączony był raz, a ja sobie tylko klikałem wyzwalaczem oscyloskopu
    > w trybie single-shot. I w minutę byłem w stanie wyklikać dowolną relację
    > fazową między tymi sygnałami.

    To moze odpalic analoga, albo jakis analizator z wieksza pamiecia -
    ciekawe czy jest jakas regularnosc w kolejnych przebiegach.

    1Hz ... to i cyfrak powinien sobie poradzic z wyswietleniem wszystkich
    przebiegow.

    > O trzy rzędy wielkości od spodziewanego przeze mnie, stąd pytanie.

    No coz, patrze na pdf ... do generatora dochodzi tylko strzalka z
    power control, temperatura dochodzi do bloku "control logic/divider"

    Ale juz w opisie "The temperature sensor, oscillator, and control
    logic form the TCXO. The controller reads the output of the on-chip
    temperature sensor and uses a lookup table to determine the
    capacitance required, adds the aging correction in AGE register, and
    then sets the capacitance selection registers."

    Jesli kompensuja kwarc ... to zaiste ciekawe jak osiagneli taka
    rozbieznosc fazy.

    Z tego co widze - sa jeszcze trzy inne opcje czestotliwosci
    1, 4 i 8KiHz - moze je warto sprawdzic.

    A jeszcze drobiazg - zasilanie masz dobre ?
    Bo cos tam widze, ze w okolicach 2.5V jest blokowanie pinow
    wyjsciowych.

    No coz, ostania szansa - poszukac not aplikacyjnych, moze cos tam
    lepiej opisali.
    No chyba ze poszukac innych podobnych ukladow, skoro masz koncepcje, a
    ten do niej nie pasuje :-)

    J.