  • 221. Data: 2010-07-06 12:43:22
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Marek Dyjor pisze:
    > [...]
    >
    > W Warszawie była na placu Konstytucji reklama "Zegarki radzieckie.
    > Precyzja, estetyka, trwałość". Także koleje radzieckie miały
    > gigantyczny neon reklamowy gdzieś w okolicach dworców.

    w Krakowie niedaleko dworca :)

  • 222. Data: 2010-07-06 12:47:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BaX wrote:

    > Pytam, jakiej części zdania nie rozumiesz? Tego, że nie kupie towaru,
    > który mi nie odpowiada?
    > Rozumiem, że Ty kupujesz wszystko co ma napis promocja obojętnie czy
    > w danej chwili jest Ci to potrzebne czy nie.

    A skąd wiesz czy produkt który pierwszy raz szukasz ci odpowiada?

    Czym sie kierujesz wybierając pierwszy do testów, losujesz? bierzesz
    najtańszy, bierzesz ten co ma najgorsze opakowanie?

    > Rozumiem, że znikający łupież o którym pisałeś wcześniej zawdzięczasz
    > reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?

    Ale jakis środek musisz na początek wybrać. prawdopodobnie kupisz ten
    reklamowany w mediach, lub ten reklamowany przez aptekarza, lub reklamowany
    przez sponsorowane oceny internetowe.

  • 223. Data: 2010-07-06 13:58:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > reklamowany w mediach, lub ten reklamowany przez aptekarza, lub
    > reklamowany przez sponsorowane oceny internetowe.

    Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór można
    przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.

  • 224. Data: 2010-07-06 14:06:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?

    > Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór można
    > przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.

    Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.

  • 225. Data: 2010-07-06 14:17:12
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.

    Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.

  • 226. Data: 2010-07-06 14:49:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.

    Niestety, jako konsument nie masz pojęcia co jest sprytną reklamą, a co jest
    innym czynnikiem typu "opinia prawdziwego użytownika danego produktu".
    Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.

  • 227. Data: 2010-07-06 15:43:01
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Dyjor pisze:

    > w Krakowie niedaleko dworca :)

    W Krakowie też? No proszę, ja to pamiętam z Wa-wy.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 228. Data: 2010-07-06 21:42:28
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.

    A ja się nadal będę upierał że ten wpływ jest przeceniany.
    Tak sobie czytam i rzucam okiem na reklamowane właśnie produkty.
    Staram sobie przypomnieć właśnie te moje pierwsze produkty które kupowałem.
    - GSM - tylko jedna sieć miała normalny zasięg w mojej lokalizacji
    - komórka - najpierw cena, teraz tylko i wyłącznie dokładne "pomacanie"
    testowanie
    - Net - neostrada bo tylko ona była dostępna
    - komputer - cena i opinia znajomego
    - Telewizor - cena-jakość, była promocja trochę fuksem kupiłem dobry
    towar :-)
    - farba do malowania - opinia znajomego, dalej się trzymam tej marki
    - pierwszy samochód - znajomy mechanik wskazał i kupiłem
    - pierwsze meble - wygląd-cena
    To z tych takich większych.

    Produkty kupowane na co dzień:
    ubranie - musi pasować-cena
    jedzenie - bardzo często przypadek (pewnie napiszecie że to reklama
    własnie) Bardzo często mi nie pasi i szukam dalej aż trafię na coś
    zjadliwego. Ostatnio wędliny - masakra

    Gdzie tu miejsce na reklamę? Chyba takie małe, maciupeńkie.:-)

    Kupiłem armaturę łazienkową znanej drogiej firmy (nie moja decyzja a
    osoba decyzyjna :-) też reklamą się nie kierowała. I co? Jestem
    zawiedziony, za taką kasę tandeta do kwadratu.
    Właśnie takie doświadczenia utwierdzają mnie w przekonaniu że reklamie
    nie wolno wierzyć. Może społeczeństwo jest słabe, nie potrafi wyciągać
    wniosków, ma zaniki pamięci...
    Dla mnie to jakiś matrix jest. Większość kasy którą wydaję nie ma nic
    wspólnego z reklamą. Do tego są wydatki przy których nie mam żadnego
    wyboru. (prąd, gaz...)

  • 229. Data: 2010-07-07 00:33:08
    Od: "empe" <a...@s...tu>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > W Krakowie też? No proszę, ja to pamiętam z Wa-wy.

    http://starakarta.karta.org.pl/foto/fotokolekcje/Gru
    pyOporu/images/prevs/GOS_poz_0001.jpg

    Chmielna 73C chyba ;), ale juz mocno neon zdewastowany.

    --
    empe

  • 230. Data: 2010-07-07 07:22:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > produktu".
    > Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.

    Bezpieczniej dla kogo? Dla reklamujących się ? Po za tym jako konsument mam
    wybór i jaki wpływ ma reklama w momencie jeżeli kryterium jest np. cena?