  • 211. Data: 2010-06-30 07:29:10
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    news:i0dhf0$53a$1@news.onet.pl...

    > w średniowieczu chyba.
    >
    > w PRL nie było reklam bo nei było produktów :)

    Bredzisz, reklamy pojawiły się masowo jak pojawiły się prywatne TV, które z
    reklam żyją. Na początku były to pojedyncze kanały w dodatku odbierane po za
    polsatem z TV-Sat.

  • 212. Data: 2010-06-30 07:34:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > tja...

    Ale czego nie rozumiesz z prostego zdania. Mam kupić TV 3D bo go reklamują
    jako cud techniki bo "nadeszła era 3d"? Raczysz żartować czy palisz głupa?

> [...]
    > ale sa tez reklamy wizerunkowe które zwykle sa subtelniejsze i mają
    > wszczepiać świadomość marki.
    >
    > Generalnie jesłi masz swoje ulubione produkty i marki to reklama raczej
    > cię nie przekona do zmiany, jednak gdy szukasz czegoś nie znanego to
    > reklama ma za zadanie pozostawienie w twoim umyśle mema łączącego jakiś
    > rodzaj aktywności z jakąś marką czy produktem.
    >
    > Jeśli nigdy nie używałeś żadnego środka na łupież to jest duża szansa że
    > chodząc po sklepie wybierzesz ten produkt który najmocniej sie zakorzenił

    Widać ja jestem inny, bo nie wybieram to co reklamują, a to co jest
    skuteczne.

  • 213. Data: 2010-06-30 11:21:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BaX wrote:

    > Bredzisz, reklamy pojawiły się masowo jak pojawiły się prywatne TV,
    > które z reklam żyją. Na początku były to pojedyncze kanały w dodatku
    > odbierane po za polsatem z TV-Sat.

    Kurna kiedy sie pojawiły prywatne telewizje? ja pamiętam reklamy z TV
    publicznej.

    reklamy sie pojawiły gdy zaczął powstawać rynek produktów.

    Tja telewizje same z siebie robiły reklamy i na siłę je wciskały producentom
    produktów.

    Gdy nie ma rynku nie ma reklam, nie mają sensu.

  • 214. Data: 2010-06-30 11:23:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BaX wrote:

    > Ale czego nie rozumiesz z prostego zdania. Mam kupić TV 3D bo go
    > reklamują jako cud techniki bo "nadeszła era 3d"? Raczysz żartować
    > czy palisz głupa?

    to ty sprawiasz wrażenie przymulonego trolla

    > Widać ja jestem inny, bo nie wybieram to co reklamują, a to co jest
    > skuteczne.

    w większości przypadków nie jesteś w stanie określić czy dany produkt jest
    skuteczny czy nie. Możesz nawet nie posiadać środków ani możliwości aby to
    uczynić

  • 215. Data: 2010-06-30 11:41:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kurna kiedy sie pojawiły prywatne telewizje? ja pamiętam reklamy z TV
    > publicznej.
    >
    > reklamy sie pojawiły gdy zaczął powstawać rynek produktów.

    Które reklamy? Te 'omo' , 'raida na komary' czy 'polena'?

  • 216. Data: 2010-06-30 11:46:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > to ty sprawiasz wrażenie przymulonego trolla

    Pytam, jakiej części zdania nie rozumiesz? Tego, że nie kupie towaru, który
    mi nie odpowiada?
    Rozumiem, że Ty kupujesz wszystko co ma napis promocja obojętnie czy w danej
    chwili jest Ci to potrzebne czy nie.

    > w większości przypadków nie jesteś w stanie określić czy dany produkt jest
    > skuteczny czy nie. Możesz nawet nie posiadać środków ani możliwości aby to
    > uczynić

    Rozumiem, że znikający łupież o którym pisałeś wcześniej zawdzięczasz
    reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?

  • 217. Data: 2010-06-30 15:19:36
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Dyjor pisze:
    [...]
    > jak nie ma wyboru to po co reklamować. Były tylko takie niby reklamy,
    > typu kupuj w SPOŁEM jakby jakieś inne sklepy istniały.

    W Warszawie była na placu Konstytucji reklama "Zegarki radzieckie.
    Precyzja, estetyka, trwałość". Także koleje radzieckie miały gigantyczny
    neon reklamowy gdzieś w okolicach dworców.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 218. Data: 2010-06-30 18:26:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 30 czerwca 2010 13:41, BaX wyraził następujacą opinię:

    > Które reklamy? Te 'omo' , 'raida na komary' czy 'polena'?

    Prusakolepu nie pamiętasz? Czy reklamy firmy bodajże Interfragrance
    {produkowała przyprawy i środki zapachowe}.
    Te pierwsze reklamy leciały niewątpliwie w telewizji publicznej i były
    wprost żałośnie nieporadne.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 219. Data: 2010-07-01 06:22:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że znikający łupież o którym pisałeś wcześniej zawdzięczasz
    > reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?

    A znikalnosc okreslasz po zakupie czy przed?

  • 220. Data: 2010-07-01 07:50:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A znikalnosc okreslasz po zakupie czy przed?

    Po, tyle że co jak nie znika?