eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja! › Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Tue, 6 Jul 2010 16:49:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <i0vfom$nk9$1@news.onet.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <i0v8l4$1hk$1@news.onet.pl>
    <4c333670$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <i0vd95$gd8$1@news.onet.pl>
    <4c333ad9$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ace141.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278427734 24201 83.25.56.141 (6 Jul 2010 14:48:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jul 2010 14:48:54 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4c333ad9$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 100706-0, 2010-07-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262286
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    >>> Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór
    >>> można przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.
    >>
    >> Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.
    >
    > Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.

    Niestety, jako konsument nie masz pojęcia co jest sprytną reklamą, a co jest
    innym czynnikiem typu "opinia prawdziwego użytownika danego produktu".
    Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: