eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja! › Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder2.cambrium
    usenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!
    newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <i0v8l4$1hk$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Tue, 6 Jul 2010 15:58:23 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100706-1, 2010-07-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 10
    Message-ID: <4c333670$0$2602$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.156.214
    X-Trace: 1278424688 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.22.156.214:17888
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262281
    [ ukryj nagłówki ]

    reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?
    >
    > Ale jakis środek musisz na początek wybrać. prawdopodobnie kupisz ten
    > reklamowany w mediach, lub ten reklamowany przez aptekarza, lub
    > reklamowany przez sponsorowane oceny internetowe.

    Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór można
    przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: