eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja! › Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <i0v8l4$1hk$1@news.onet.pl>
    <4c333670$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <i0vd95$gd8$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Tue, 6 Jul 2010 16:17:12 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100706-1, 2010-07-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 16
    Message-ID: <4c333ad9$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.156.214
    X-Trace: 1278425817 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2607 83.22.156.214:21924
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262285
    [ ukryj nagłówki ]



    >> reklamie, a nie środkowi który stosujesz bądz nie?
    >>>
    >>> Ale jakis środek musisz na początek wybrać. prawdopodobnie kupisz ten
    >>> reklamowany w mediach, lub ten reklamowany przez aptekarza, lub
    >>> reklamowany przez sponsorowane oceny internetowe.
    >>
    >> Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór można
    >> przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.
    >
    > Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.

    Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: