eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja! › Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder.news-service.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!
    209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <i0v8l4$1hk$1@news.onet.pl>
    <4c333670$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <i0vd95$gd8$1@news.onet.pl>
    <4c333ad9$0$2607$65785112@news.neostrada.pl> <i0vfom$nk9$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 7 Jul 2010 09:22:19 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100706-1, 2010-07-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 16
    Message-ID: <4c342b2c$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.219.50
    X-Trace: 1278487340 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2589 83.4.219.50:20122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262307
    [ ukryj nagłówki ]

    >>>> Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór
    >>>> można przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.
    >>>
    >>> Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.
    >>
    >> Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.
    >
    > Niestety, jako konsument nie masz pojęcia co jest sprytną reklamą, a co
    > jest innym czynnikiem typu "opinia prawdziwego użytownika danego
    > produktu".
    > Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.

    Bezpieczniej dla kogo? Dla reklamujących się ? Po za tym jako konsument mam
    wybór i jaki wpływ ma reklama w momencie jeżeli kryterium jest np. cena?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: