  • 1. Data: 2012-03-25 15:25:24
    Temat: Reklamy Android HTC Plus [?!] :{
    Od: SSJ <s...@o...pl>

    Na górnym pasku głównego ekranu wciąż pokazują mi się komunikaty.
    Oznaczone raz pomarańczową gwiazdką ,a teraz zielonym
    plusikiem.Reklamy.Ostania , to :" Wanna Bcom a Movie STAR? Play 'Rise To
    Fame' Now 4 FREE,Op..."i podana godz.14:00. Wcześniej to była reklama,
    że wygrałem IPhona 4.Po kliknięciu na to ustrojstwo otwiera się jakaś
    tam strona www...
    Okropieństwo.Pytałem o to w Plusie. Powiedzieli, że to nie "ich
    robota"...Pytałem w HTC , odpowiedzieli, że to "nie ich sprzęt jest tu
    winny"...
    Kto wie, kto widział, kto zna? Jak to to się pojawia, i jak usunąć zjawisko?
    Acha telefon to : HTC Wildfire S,sieć to PLUS, system Android.

    Pozdrówka

    SSJ

  • 2. Data: 2012-03-25 16:59:27
    Temat: Re: Reklamy Android HTC Plus [?!] :{
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SSJ" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zjawisko?
    > Acha telefon to : HTC Wildfire S,sieć to PLUS, system Android.

    Dziwne... Ja na swoim iPhone 4 nie mam żadnych reklam. Nie wiem czemu, LOL.

  • 3. Data: 2012-03-25 19:50:53
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2012-03-25 15:25, SSJ pisze:
> [...]
    > zjawisko?
    > Acha telefon to : HTC Wildfire S,sieć to PLUS, system Android.

    Miałem takie gówno jak wgrałem apke "Kalibracja baterii"...

    mad

  • 4. Data: 2012-03-25 20:31:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "SSJ" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Dziwne... Ja na swoim iPhone 4 nie mam żadnych reklam.

    No. Android lepszy bo ma reklamy.

  • 5. Data: 2012-03-25 20:52:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-25 16:59, Pszemol pisze:
    > "SSJ" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Dziwne... Ja na swoim iPhone 4 nie mam żadnych reklam. Nie wiem czemu, LOL.

    ja na HTC z Androidem tez nie mam i tez nie wiem czemu LOL ;)
    - ale pewnie autor watku wgral jakas aplikacje, ktora ma taka
    funkcjonalnosc - nie widze innego powodu.
    Niech rozwinie belke statusu i zobaczy co tam sie kryje - a noz bedzie
    jakas wskazowka, ktory to program sie tak rozbestwil.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2012-03-25 21:09:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maderos wrote:

    > Miałem takie gówno jak wgrałem apke "Kalibracja baterii"...

    dodam że prawdopodobnie w sklepie androida w opisie pisze ze aplikacja
    pobiera i pokazuje reklamy jako wynagrodzenie za jej "darmowość".

  • 7. Data: 2012-03-25 21:25:54
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 25-03-2012 15:25, SSJ pisze:
> [...]
    > zjawisko?
    > Acha telefon to : HTC Wildfire S,sieć to PLUS, system Android.

    Jeśli masz roota to polecam Adfree Droid i wszystkie reklamy przejdą do
    historii

  • 8. Data: 2012-03-25 22:11:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    SSJ <s...@o...pl> writes:

> [...]
    > To Fame' Now 4 FREE,Op..."i podana godz.14:00. Wcześniej to była
    > reklama, że wygrałem IPhona 4.Po kliknięciu na to ustrojstwo otwiera

    Było nie instalować byle czego. :)

    Zainstaluj "Addons Detector", przeskanuj i sprawdź, które aplikacje
    używają "push notifications".

    MJ

  • 9. Data: 2012-03-25 22:21:01
    Od: r...@g...com

    pewnie to jakiś darmowy śmieć

  • 10. Data: 2012-03-26 18:00:10
    Od: SSJ <s...@o...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > dodam że prawdopodobnie w sklepie androida w opisie pisze ze aplikacja
    > pobiera i pokazuje reklamy jako wynagrodzenie za jej "darmowość".

    W okienku programu rekalmy-to rozumiem.Ale te reklamy są na głównym
    panelu w pasku na górze! HTC [dzwoniłewm do nich] zarzeka się, że
    sprawdzają aplikacje ze sklepu coby nie generowały spamu.Najciekawsze,
    że problem się zaczął w momencie jak sklep zmienił właściciela

    SSJ