  • 1. Data: 2012-03-25 11:24:11
    Temat: Internet na karte
    Od: " " <d...@g...pl>

    Mam dwa pytania

    Jaki limit wg Was powinien wystarczyc miesięcznie do korzystania z netu.
    Korzystanie codziennne w okolicach 1-1,5 godziny dziennie (poczta, portale
    informacyjne typu Onet itd, komunikatory(Skype, GG), czasem jakieś drobne
    filmiki z Youtuba (5-10 min - 2-3 dziennie)

    Ma ktoś zestawienie jak to wygląda cena do ilości GB w poszczególnych
    sieciach??

    Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
    a inne sieci??
    dzieki

  • 2. Data: 2012-03-25 11:35:28
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-25 11:24, d...@g...pl pisze:
    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

    Na pewno starczy przy takim użytkowaniu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-03-25 11:47:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.03.2012 11:24, d...@g...pl pisze:
> [...]
    > filmiki z Youtuba (5-10 min - 2-3 dziennie)
    >
    > Ma ktoś zestawienie jak to wygląda cena do ilości GB w poszczególnych
    zmierzyć!
    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
    > a inne sieci??
    w orange free na karte można zakombinować taniej

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-03-25 12:24:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-25 11:47, ToMasz pisze:
    > w orange free na karte można zakombinować taniej

    Niedługo kombinować już nie będzie można.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-03-25 13:48:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Niedługo kombinować już nie będzie można.

    ponieważ bo?

  • 6. Data: 2012-03-25 14:58:23
    Od: SERG <m...@p...fm>

    frank drebin pisze:

    > ponieważ bo?

    Od kwietnia przelew sms ograniczają do 10zł/miesiąc

  • 7. Data: 2012-03-25 16:24:49
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > zmierzyć!
    > w orange free na karte można zakombinować taniej

    Bez kombinacji. To dla osoby ktora zaladuje i ma byc

  • 8. Data: 2012-03-25 16:41:33
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 25 03 2012 11:24, d...@g...pl pisze:
> [...]
    > sieciach??
    >
    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

    a 15 GB za 125zł

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2012-03-25 16:54:23
    Od: SDD <s...@t...pl>

    d...@g...pl pisze:

    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

    Z tych 50 zl mozesz sobie za 10 zl wykupic na miesiac usluge "wyzszy
    transfer", za drugie 10 zl "Nocny transfer" i w godzinach 0 - 9 masz
    nieograniczony Internet z npredkoscia 4 Mbit/s. Mozesz sobie nawet filmy
    w jakosci HD sciagac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2012-03-25 17:00:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pisze tak:

    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN

    Mam to pierwszy raz w tym miesiącu i ciężko to przejeść.

    --
    Piter