  • 11. Data: 2012-03-26 21:35:06
    Temat: Re: Reklamy Android HTC Plus [?!] :{
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2012-03-26 18:00, SSJ pisze:>
    > W okienku programu rekalmy-to rozumiem.Ale te reklamy są na głównym
    > panelu w pasku na górze! HTC [dzwoniłewm do nich] zarzeka się, że
    > sprawdzają aplikacje ze sklepu coby nie generowały spamu.Najciekawsze,
    > że problem się zaczął w momencie jak sklep zmienił właściciela
    >
    > SSJ

    Dokładnie tak miałem, w polu powiadomień, górna belka...Ściągnąłem teraz
    z marketu program Addons detector, który skanuje telefon pod kątem
    aplikacji wyświetlających reklamy itd...

  • 12. Data: 2012-03-27 06:26:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "maderos" <m...@t...net> wrote in message

    > Dokładnie tak miałem, w polu powiadomień, górna belka...Ściągnąłem teraz z
    > marketu program Addons detector, który skanuje telefon pod kątem aplikacji
    > wyświetlających reklamy itd...

    Paranoja... Jak to dobrze że się w Androida nie wpakowałem...

  • 13. Data: 2012-03-27 09:29:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 15:25:24 +0200, SSJ wrote:
> [...]
    > plusikiem.Reklamy.Ostania , to :" Wanna Bcom a Movie STAR? Play 'Rise To
    > Fame' Now 4 FREE,Op..."i podana godz.14:00. Wcześniej to była reklama,
    > że wygrałem IPhona 4.Po kliknięciu na to ustrojstwo otwiera się jakaś
    > tam strona www...
    > Okropieństwo.Pytałem o to w Plusie. Powiedzieli, że to nie "ich
    > robota"...Pytałem w HTC , odpowiedzieli, że to "nie ich sprzęt jest tu
    > winny"...
    > Kto wie, kto widział, kto zna? Jak to to się pojawia, i jak usunąć zjawisko?
    > Acha telefon to : HTC Wildfire S,sieć to PLUS, system Android.

    Postaw na przyklad to:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.br
    osmike.airpushdetector&feature=search_result#?

    po czym wywal wesoly program ktory uzywa takich reklam.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2012-03-27 09:35:32
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 23:26:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > Paranoja... Jak to dobrze że się w Androida nie wpakowałem...

    Zawsze mozesz zaplacic za aplikacje i wowczas nie masz reklam - cos
    za cos.

    Natomiast reklamy poza aplikacja to raczej niektore tylko programy
    tak robia i pewnie jest to opisane w opisie aplikacji w markecie (ale
    kto to czyta ;)

    --
    AL

  • 15. Data: 2012-03-27 18:14:47
    Od: SSJ <s...@o...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Postaw na przyklad to:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.br
    osmike.airpushdetector&feature=search_result#?

    > po czym wywal wesoly program ktory uzywa takich reklam.

    Dzięki za pomoc...
    Super.Wywaliło mi "dzwięki dla psa" i "nagrywanie rozmów". ...

    psa ...skasowałem,nagrywanie [AllCallRecor]na razie zostawię , zanim
    znajdę zamiennik dla gada. A może ktoś się pochwali czy jest coś godnego
    w zamian ?
    Drugie pytanie: Czy jeśli zapłacę [ja lama w tym temacie] a często
    restartuję komórkę , to za każdym razem po restarcie muszę płacić od nowa?

    A na marginesie...Ja...stary dziad i sprawdziłem przyczynę [za Waszą
    pomocą ]...Cała potężna sieć PLUSa i bogate , obstalowane drogimi
    fachowcami HTC nie potrafiło mi odpowiewdzieć na proste pytanie, a HTC
    bardzo niepoważnie potraktowało temat oznajmiając mi, że monitorują
    aplikacje sklepowe aby nie było tego typu reklam. I oznajmili, że to nie
    ich "działka" te moje reklamy.

    Panowie, Panie i cały zarządzie HTC -podajecie mi fakty które żle o Was
    świadczą . Dla mnie nie jesteście poważną firmą bo odpowiedż jaką od Was
    uzyskałem, świadczy, że byle siusiumajtek w piaskownicy bardziej mi
    pomoże w temacie... Straciłem przez Was cenny czas...

    SSJ

  • 16. Data: 2012-03-27 22:50:15
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 18:14:47 +0200, SSJ <s...@o...pl> naskrobał
    przy słoiku:
    > Drugie pytanie: Czy jeśli zapłacę [ja lama w tym temacie] a często
    > restartuję komórkę , to za każdym razem po restarcie muszę płacić
    od nowa?

    Nie. Nic nie zniknie i nic więcej nie musisz instalować czy płacić
    za nie ponownie :)

    Możesz nawet zmienić komórkę lub sprawić sobie kolejną (lub tablet) -
    ważne, że będzie ten sam użytkownik a wszystkie kupione wcześniej
    aplikacje będziesz mógł zainstalować i nic za nie ponownie nie musisz
    płacić.
    Aplikacje, które kupiłeś możesz odinstalować a za np.tydzień ponownie
    zainstalować - za nie już raz zapłaciłeś więc sa Twoje.

    --
    AL

  • 17. Data: 2012-03-28 00:41:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SSJ" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > uzyskałem, świadczy, że byle siusiumajtek w piaskownicy bardziej mi pomoże
    > w temacie... Straciłem przez Was cenny czas...

    Ale to nie jest problem charakterystyczny dla sieci Plusa...
    Taki poziom wiedzy cechuje wszystkie pciumcie pracujące
    w biurach obsługi klienta wszystkich sieci komórkowych.

  • 18. Data: 2012-03-28 10:36:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 18:14:47 +0200, SSJ napisał(a):

    > Drugie pytanie: Czy jeśli zapłacę [ja lama w tym temacie] a często
    > restartuję komórkę , to za każdym razem po restarcie muszę płacić od nowa?

    Aplikacje z Marketu są związane z kontem na goglu (gmail.com). Wystarczy go
    nie zmieniać.
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2012-03-28 18:26:52
    Temat: Re: [OT] Reklamy Android HTC Plus [?!] :{
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Aplikacje z Marketu są związane z kontem na goglu (gmail.com).
    > Wystarczy go nie zmieniać.

    Nie wystarczy. Trzeba jeszcze pamiętać login i hasło, a z tym jest tak jak
    jest z większością kont użytkowników - stawia się ptaszka przy opcji typu
    "zapamiętaj mnie" i potem "przecież nigdy się mnie nie pytał o hasło". Nie
    stawiałeś nigdy nowego komputera użytkownikowi? Ja w ubiegłym roku
    wymieniałem kilkunastu pracownikom komputery, w blisko połowie przypadków
    przy ustawianiu klienta pocztowego na żądanie "teraz wklep login i hasło do
    firmowego serwera poczty" następowała żenująca cisza, mącona jedynie
    odgłosem skrobania palców po głowie... ;->

    JoteR

  • 20. Data: 2012-03-28 19:03:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jkve4r$1o0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jest z większością kont użytkowników - stawia się ptaszka przy opcji typu
    > "zapamiętaj mnie" i potem "przecież nigdy się mnie nie pytał o hasło".

    Co Ty powiesz?
    I Market nie ma możliwości przypomnienia użytkownikowi
    hasła przez wysłanie go na e-mail lub sms ? To bardzo kiepsko.